{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.672 visninger | Oprettet:

Stine K
Stine K
Tilmeldt:
23. jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

underlig lugt i lejlighed {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Jeg har et problem i min lejlighed, inde i min stue er der begyndt at stinke, det lugter lidt som kattetis".. Det er ikke i hele stuen, men kan nærmeste lave en "rute" hvor det lugter.. Jeg har ingen katte, men en lille hund, det er ikke i nærheden a hende eller hendes ting der lugter... Jeg har træ lofter og sildeparket på gulvet !! Og alle mine naboer er i live så det er ikke det ?? Jeg har skubbet alt ud, tjekket skabe osv, gjort hovedrent (igen) og jeg har lugtet til mine ting men kan ikke finde ud a hvad det er !?
Nogen der har prøvet noget lignende eller har en ide om hvad det kan være...
Sys virkelig det er pinligt når jeg får gæster at der lugter...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  underlig lugt i lejlighed
  • Stine K
    Stine K Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   23. jul 2014 Nej jeg bor på 1 sal og der har ingen kat været... ?? Nej men læste et sted om en der havde kunne lugte en lugt der mindede om katte tis, og det viste sig naboen var død (Hun havde ikke kat) ?? Men det er virkelig ulækkert.... ??

  • Stine K
    Stine K Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   23. jul 2014 Ejer ingen blomster, men jeg må jo have fat i min udlejer for det er virkelig klamt.... ??

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #5   24. jul 2014 Ja, det er jo alfa og bodega at finde kilden til lugten....lugt af tis er ikke "normalt" men kan måske komme fra en utæt faldstamme mv, det er umuligt at sige. Enig, udlejer må forbi og lugte til det selv og erkende at der er noget der skal undersøges

    God "jagt" smiley


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #6   24. jul 2014 Indtil da må du finde nogle skåle med eddike frem og stille forskellige steder for at tage noget af lugten....oppe på et skab eller bag en dør eller andre steder hvor hund og/eller bør ikke kan komme til at vælte dem.

  • Dorthe T
    Dorthe T Tilmeldt:
    dec 2019

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   14. dec 2019 Blodribs og buxbom lugter af kattepis! smiley
    Og havde engang en gammel lampefatning, der lugtede grimt.


Kommentér på:
underlig lugt i lejlighed

Annonce