{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af radiator
  • #1   24. jan 2010 jeg har købt dem fra haraldnyborg

  • #2   24. jan 2010 er bare enormt kræsen med radiator sys de er så grimme smiley så det skulle helst være nogen man ikke lægger mærke til smiley

  • #4   24. jan 2010 hehe. jo overvejede også at få specieldesignet noget gennemsigtigt. tror bare ikke det kan lade sig gøre smiley
    det bliver nok til gulvvarme i stedet...


  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 49
    #5   24. jan 2010 Har os købt dem fra Haraldnyborg smiley Du skal tænke på hvis du kun vælger modellen med et lag gir de jo ik så meget varme fra sig smiley

  • Rasmus G
    Rasmus G Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Svar: 23
    #7   25. jan 2010 Som thomas siger, så skal du tænke på at en radiator der er tynd (PK1) ikke giver så meget varme som en (pk2).. Dvs. at du skal have to pk1 for at de giver ligeså meget varme som en pk2.. Men vil du have flotte radiatorer ved jeg at Rio laver nogle, men de koster en bondegård, og det gør de hvis der skal være lidt design over det..

    PK 1 = 1 lags
    PK 2 = 2 lags


  • Bo S
    Bo S Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 56
    #8   25. jan 2010 købte selv dem til føreste salen.... ærver mig over jeg ikke lavede gulv varme på f'ørsten salen selv.... http://www.purmo.com/dk/index.htm

  • #9   7. feb 2010 Man maler bare radiatoren i samme farve som væggen, så er den næsten usynlig smiley

    Og nej, hvide vægge gælder ikke.


Kommentér på:
valg af radiator

Annonce