{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
20.682 visninger | Oprettet:

Epoxy gulv i huset? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Da vi er ved at renovere vores hus. Har jeg søgt lidt ang gulve i huset.
Jeg kunne godt tænke mig epoxy i hele stue etagen. Altså køkken, gang, stue g badeværelse?

Er der nogen der har erfaring med dette i huset? Vi har det i vores garage.

Min kæreste har forhørt sig ved venner, som ingen erfaring har med det. Men som siger det er lort at holde rent, og det er skide glat og hvis det skal være skridsikkert, er det som grov sandpapir og man slider alle strømper op på en dag?

Nogen som har epoxy i privat huset? Som kan fortælle mig fordele og ulemper?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Epoxy gulv i huset?
  • Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Svar: 8
    #1   25. aug 2013 Nu arbejder jeg med det til daglig, og har også lavet en del private hjem, og ja det kan da være glat men, ikke mere end diverse klinker samt laminat gulve, man kan sagtens gøre det rent, der er ligeså mange typer epoxy gulve som, der er alt andet gulv.

  • #2   25. aug 2013 Er det rigtigt at det gulv man skal ligge i badeværelse og gang skal være som sandpapir for ikk at falde alle steder? Og hva med skidt? Ses det mere tydeligt end på klinker feks?

    Min kæreste er meget spektisl, fordi en del har sagt det er noget pis og man blir træt af det?


  • #3   25. aug 2013 Vi tænker hvid gulv i stuen i epoxy.

    Men er det rigtigt at når solen skinner ind, så skære gulvet i øjnene?


  • Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Svar: 8
    #4   25. aug 2013 de steder jeg har lavet badeværelse, har det været uden sand og ja det er da glat men som sagt ikke, mere end mange andre typer gulve, og selvfølgelig er der genskin på et helt blankt gulv.

  • Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Svar: 8
    #5   25. aug 2013 et gulv fra en kunde

    profilbillede
  • #6   26. aug 2013 Har en ven der har lavet det i stuen, køkken og badeværelse.
    Alle steder blev det lavet om inden for et år.
    I stuen var der alt for meget genskær.
    Badeværelset var gulvet alt for glat og køkkenet var der også for glat.
    Han har fortrudt at han ikke valgte poleret beton istedet for.


  • Marc P
    Marc P Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #7   14. dec 2016 Hej alle,
    Ældre artikel, men stadig relevant for gør-det-selv folk som skal lave nyt gulv.
    Vil meget gerne henvise til Conteco. som er en betonløsning, der kan bruges på de fleste flader i hjemme, herunder også dine gulve.
    Overfladen er ekstremt stærk og multiresistent, så det kan bruges i de fleste rum, uden at man skal være nervøs for en spildt flaske rødvin smiley

    Se eventuelt mere her: http://conteco.dk/betongulv-med-conteco/

    God dag.

    Mvh
    Marc


  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 11 Svar: 4
    #8   26. dec 2016 Er det denne slags epoxy gulvmaling Matilde tænker på?: https://www.maler-maling.dk/maling-indendoers/gulvmaling/epoxy-gulvmaling
    Den er meget blank ca. glans 80.
    Dbh
    Michael


  • trine B
    trine B Tilmeldt:
    mar 2021

    Svar: 2
    #9   11. mar 2021 Heej Mathilde.
    Har du overvejet microcement i stedet for epoxy? Det er så smukt, og super nemt at lave selv, og ikke mindst nemt at rengøre. Jeg har brugt Conteco til mit badeværelse. https://conteco.dk/inspiration/ Se her hvor fint.


Kommentér på:
Epoxy gulv i huset?

Annonce