{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Badeværelse
  • #1   4. jan 2009 Ja, sådan en omgang tager på ens kræfter.... Men hvad er det du mangler hjælp til?

    Inspiration?

    Manuelt arbejde?

    eller?


  • #2   4. jan 2009 ja det kunne da godt tænkes. fortæl lidt om hvad du gerne vil have lavet. så vil jeg se hvad jeg kan hjælpe med

  • #3   5. jan 2009 Badet er på 1. sal og er ca 8-10 m2.
    Toilet er der, men kunne godt tænke mig et væghængt toilet.
    Der er en meget lille håndvask / skab samt spejl. (skal skrottes)

    Der er etableret 2 udluftninger op gennem trælisteloftet og taget. Motor
    til udsugning er monteret og skal blot tilsluttes.
    Vil gerne have bedre lys og det må gerne være de indbyggede spots.

    Brusekabinen var bygget i træ. Den har jeg pillet ned og skrottet. Ny skal laves med glaslåger der går sammen i 90 graders vinkel, så man kan stille lågerne i 45 grader, når det ikke bruges.

    Der skal laves 3-4 m Pexrør til bruser, da dem der er irer til...kobberrør.! Afløb laves, litexplader op hvor gl bruser var, bruser og blandingsbatteri monteres. Fliser eller linolium i brusehjørnet.

    Sværeste og bedste løsning:
    Placering af håndvask skal helst over i den anden side af rummet. Brusekabinen helst laves, der hvor toilettet er nu. Og væghængt toilet helst der hvor der var brusehjørne, det er ideelt da der er 15 cm indhug i væggen der.

    Det nye badeværelsemøbel, spejl og lys monteres. Gibsvæg.
    Gulvet skal rykkes op og der er bjælker på langs i værelset. Så det skulle ikke hindre os i at flytte toilettet. Til sidst skal gulvet laves i linolium som bliver svejst på, da jeg ikke vil bruge det vilde penge på det.

    Rummet skal males og det klarer jeg selv.
    Og ja, det er jydsk arbejdskraft der søges, men ingen på kontanthjælp eller arbejdsløs iøvrigt.
    41348567 Kronhjorten


Kommentér på:
Badeværelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce