{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.233 visninger | Oprettet:

soveværlse + badeværelse {{forumTopicSubject}}

Synes i er gode til at hjælpe hinanden herinde, så måske i kan hjælpe mig med mine indretningsproblemer smiley

Jeg er træt af mit soveværelse virker så trangt og mørkt, og har gået i et godt stykke tid og overvejet hvordan jeg ændre det. Men er fuldstændig tom for ideer, udover at sengen skal byttes ud med en 3/4 boxmadras..

Har i nogle gode ideer?

Har overvejet at male min "reol/hylde" på badeværelset grå, for at give lidt kontrast til den grimme hvide væg. Men tror i det vil blive for meget?

http://www.boliggalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=1324


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  soveværlse + badeværelse
  • #1   31. dec 2011 Lige i dit soveværelse, der er ikke så meget du kan gøre..
    Hvis du endelig skal gøre noget, så er det som du siger en god ide at få en mindre seng. Så kommer du også til at ligge tæt hvis du har besøg smiley
    Istedet for skabet ville jeg sætte en kommode ind i lyst træ eller hvidt.. En der ikke er højere en alm størrelse, og så længere.. Gerne fra væg til væg.. Det vil gøre rummet mere luftigt.. Og så et aflangt spejl over kommoden.. Det vil gøre rummet større.. Jeg vil forslå et i guld..

    Alt efter hvor ferm du er, så kan du bygge din egen seng, med en kæmpe skuffe under istedet for skabet.. Det gjorde min gamle svigerfar.. Det var ret lækkert..

    Mal du bare hylden i badet, sæt en eller anden form for hylde op over wcet (evt bare til sterinlys) Ikea har faktisk nogle smalle billed-hylder der ville være geniale.. Og hvis du er træt af at det er "sterilt" derude, så skift dit badeforhæng til et med en masse forskellig farvede prikker smiley

    Din rumdeler i stuen driller mig lidt.. Den virker rodet (selvom man godt kan se at den ikk er det.) Du kan sætte en gardin liste på (ved ikke hvad sådan en rigtigt hedder) og kører en eller anden form for gardin henover.. Gerne et hvor der sker noget.. smiley
    Og så skal du have et stooort maleri over sofaen mellem højtalerne smiley


  • #2   31. dec 2011 sove værelse. der ville jeg nok tapsere nogen baner med noget fed tapet.. og få et fedt senge tæppe og en masse puder.. købe nogen svæve hylder i farver og stille en masse sterin lys i forskellige farver og størrelse smiley

  • #3   31. dec 2011 bade værelse: havde jeg nok købt en nu skab med håndvask.. et federe spejl og ud med hylden.. så havde jeg nok købt nogen svæve hylder i stedet i nogen farver.. og et fedt badefor hæng smiley



  • #4   31. dec 2011 Generalt er dit udtryk rodet i din lejlighed.

    Soveværelse sæt sengen midt i rummet, men en kommode på hver side.
    Lav opbevaring under sengen, og sæt evt en stang eller kroge, op på væggen til at hænge lidt tøj på. ( klædeskabet ud)

    Badeværelse, evt en lang hylle, som går hele vejen fra spejlet, til hen over wc, et pænere spejl osv.

    Stuen får et meget rodet indtryk hold , din store reol, fri for ting på toppen, nøjs evt med et par lysestager, fjern rod langs med reolen, ser ud til der er stoppet noget ind langs med enderne.
    stue fjernsyn, få et lang lukket møbel, som alle tingene kommes ind i ,og tv kan stå på eller hænge over.


  • #5   31. dec 2011 Anne K

    Der er ikke plads til et langt lukket møbel under tvet.. Der står et spisebord smiley


  • #6   31. dec 2011 Mulle_pige .

    Sengen bliver ikke mindre, men den mørke ramme forsvinder. Havde også overvejet en kommode i stedet, men så mangler jeg en bøjlestang.
    Har også overvejet det med at lave en seng med en skuffe under.

    Rumdeleren "roder" der meget i endnu, men det er også meget med vilje at jeg ikke har hængt et gardin foran, da jeg ved jeg vil blive træt af det indenfor kort tid.


  • #7   31. dec 2011 Linda.b.h .

    Det er en lejebolig, så det er begrænset hvor meget af det "faste inventar" jeg vil skifte ud. Men det har været planen at hylden under spejlet skal væk, men har ikke fundet et andet spejl endnu, så det har fået lov til at blive hængende. Lampen skal selvfølgelig også skiftes ud.


  • #8   31. dec 2011 Anne K

    Det er et godt forslag med at sætte sengen i midten, men det er der simpelthen ikke plads til; vil ikke kunne have plads til mit tøj så.

    Tingene ovenpå rumdeleren, skal ikke blive stående, men har ikke lige fundet en anden plads til det endnu. Det er hundens foder der står for enden af reolen, det står der ikke mere.

    Der kan ikke være et langt lukket møbel under tv'et, da der står et spisebord. Men som beskrevet under billedet kommer tv bordet væk, når dvd'en er hængt op. Så forsvinder rodet derovre.


  • #9   31. dec 2011 Tv møber af en anden slag kunne der nu godt blive plads til så i kan få samling på de ting som står i hjørnet, så et møbel som står i hjørnet og hen til enden af tv..
    Går ud fra Kufferten ikke står der fast, den kunne komme under sengen.

    Hvor bredt er soveværelset og langt, kunne skabet måske flyttes, så det står på væggen for enden af sengen.


  • #10   31. dec 2011 Anne K

    Kufferten står der ikke fast nej, den er kommet ind i skabet pt.

    Åh, er ikke lige hjemme og kan måle. Men mener det er omkring 2,5 bred og 3 lang. Skabet kan desværre ikke flyttes for enden af sengen, da døren til gangen så ikke vil kunne åbnes.


Kommentér på:
soveværlse + badeværelse

Annonce