{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.584 visninger | Oprettet:

Rie Hallgreen J
Rie Hallgreen J
Tilmeldt:
15. okt 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 68

nyt køkken {{forumTopicSubject}}

Nogle der for nyligt har installeret køkken, og har et bud på, hvor de billigste er at finde? - ville gerne have et "Nordic køkken" fra Invita, men tror sgu ikke der er penge til det. Ikea har noget meget billigere, der minder om, men der løber håndværkeromkostningerne op...

Et af kravene er, at der skal være overskabe - vitrineskabe med sprosser!

Tegningen over køkkenet og alle detaljerne omkring afløb, aftræk og varme er lavet, men mangler det, der er mindst ligeså væsentligt!!!

Forsikringen dækker ca 30000 i inventar plus håndværkeromkostninger, men det skal stadig ikke være et for dyrt køkken!

Nogle gode bud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt køkken
  • #1   30. nov 2011 ved desværre ikke hvvor der er billige køkkenener..

    men hvis du har 4-5 underskabe i overskud fra dit gamle køkken kan det tænkes jeg gerne vil hente dem for dig.. kan evt nedtage køkkenet for dig så du spare de penge som tak for de underskabe.. skal bruge dem ud til mit værksted nemlig


  • #2   30. nov 2011 Hej Nikolai.

    du kan komme i mit hus og hente helt køkkenet . du skal selv nedtage..

    jeg kan også sende billeder til dig og du kan se... vi købte ny køkkenet..


  • #3   30. nov 2011 bor i sønderjylland

  • Andreas B
    Andreas B Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Svar: 49
    #4   30. nov 2011 Så tror jeg da at et ikea køkken er en udemærket idé, hvis altså det er noget du kan li at se på.
    Jeg vil gerne være behjælpelig med monteringen, hvis ikke afstanden er for stor mellem os.


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #5   30. nov 2011 Jeg ville vælge et Ikea køkken.....Og når du oveni bor i Sønderjylland, ville jeg helt sikkert køre til Kiel, og købe det.

  • Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #6   30. nov 2011 Ved ikke hvor du er fra, men kig evt her.

    Der er store besparelser

    (link fjernet)


  • Tom D
    Tom D Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 43
    #7   30. nov 2011 køkkennetto.dk kunne være et bud..


  • kenneth k
    kenneth k Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #8   30. nov 2011 ikea er nok det sted hvor man får den bedste garenti og vi vil nok sætte ikea i det nedste hus

  • #9   30. nov 2011 Jeg bor i Viborg, og har også overvejet noget fra Ikea - det er bare sværere at tilpasse skidtet - og de har færre muligheder end flere andre steder!

    -Og nicolai A; Du vil IKKE have mine underskabe:-) - Du måtte da vældig gerne komme og hente dem kvit og frit, men de er så massivt angrebne af skimmelsvamp, at de mørkebrune trælåger er hvide og behårede på indersiden, at det nok ville være klogere at sende dem til destruktion - og så er det i øvrigt volsomt sundhedsfarligt at fjerne lortet!

    -jeg har håndværkere, og forsikringen betaler en del af arbejdet og hele køkkenet samt gulve, vægge etc - mangler bare et fornuftigt køkken:-)


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #10   30. nov 2011 Nåå ja.... nu læser jeg rigtig, det var ikke dig, der boede i Sønderjylland
    smiley
    Så er Ikea Århus vist tættere smiley


  • #11   30. nov 2011 Karin; Kunne godt se, at folk ikke helt vidste hvem de skrev til;-)

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #12   30. nov 2011 jeg har meget gode erfaringer med kvik , om de har de skabe du efterlyser ved jeg ikke .

  • #13   30. nov 2011 ok rie.. hehe.. har godt set dine andre tråde. men lyder da til det skrider i den rigtige retning nu for jeres projekt så smiley

  • #14   1. dec 2011 Har lige lavet mig noget der minder lidt om drømmekøkkenet fra Ikea til kun 35000 - uden hårde hvidevarer til ca. 18000- (altså omkring 53000) og mangler så også greb, kantlister, belysning, et emhætteskab, og en træls sprække på 20 cm foroven og forneden, hvor jeg havde tænkt mig, der skulle være et udtræksskab på 20 cm, men det har de ikke - Men uanset er det noget en anden prisklasse end invitas, hvor jeg ville få nogenlunde det samme (dog med de ting, som jeg ikke kan finde ved Ikea) men til 95000...

  • #15   1. dec 2011 Kæresten siger også Kvik, så dem prøver jeg i morgen, (har været ved HTH og Svane køkkenet i dag) og så forsøger vi at tage stilling!

  • #16   1. dec 2011 Nicolai; Njaaah, ved ikke om det går i den rigtige retning - har anmeldt 2 andre problemer til forsikringen - som handler om ulovligt byggeri og en uhyggelig konstruktion af en etageadskillelse, hvor betongulvet buer og svajer og gynger, når man går på det - og så lige en samlebrønd anlagt under et betondæk - og udover det venter vi stadig på svar i.f.t. genhusning!!! - Vi keder os ikke, i hvert fald!!!

  • #17   1. dec 2011 http://avisen.dk/halv-pris-paa-ikea-koekkener-i-tyskland_64444.aspx

    Det værd at tjekke priser, selvom det er samme kæde


  • #18   1. dec 2011 ikea.. og det er bestemt ikke svært at sætte op selv.. plus forsikringen betaler dig også i timer for det du selv har lavet.. det gjorde vores ihvertfald smiley



  • #19   1. dec 2011 Vi har lige fået sat nyt HTH køkken, bad og bryggers, med alt også hårdehvidevarer fra simens til 60.000 alt i alt, fik så en smule rabat.

  • Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 68
    #20   13. dec 2011 @ Rie


    Hvor henne i landet bor du?


  • #21   14. dec 2011 Bor i Viborg, hvorfor?

  • Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 68
    #22   20. dec 2011 Tænkte at kunne evt hjælpe men det vist langt væk fra KBH.

Kommentér på:
nyt køkken

Annonce