{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.594 visninger | Oprettet:

Søger nyt køkken + bad {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Kæresten og jeg er ved at se på nyt køkken og bad.. Sagen er bare, at vi ikke rigtig kan finde noget som vi vil have og det sku ikke gerne koste mere en 40.000 samlet..

Vi har selv komfur, emhætte m.m.

Nogle som har nogle gode hjemmesider til dette ??

På forhånd tak ..

Sabrina Rosanes


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger nyt køkken + bad
  • Rasmus E
    Rasmus E Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #2   5. aug 2008 Hvis i selv har evnerne kan i finde meget i div. byggemakeder eller klasikkeren (staves) Ikea, der meget lækkert at komme efter. Der er også den mulighed at pille et udstillings køkken ned fra et showroom hos et køkken firma... håber det gav en smule hjælp, lad os høre hvad i finder ud af..

    Vh Rasmus


  • #3   5. aug 2008 Hehe, vi skal nok have proff hjælp, men det er ikke det største problem smiley

    Vi har kigget lidt på HTH og Vordingborg og Sønderborg køkkener (vi er trods hernede fra) men der er så meget at vælge mellem smiley


  • #4   5. aug 2008 Jeppe Dahl L

    Hvor er dit køkken fra.. Det passer næsten ind i vores smiley


  • M P
    M P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 16
    #5   5. aug 2008 Tag i Ikea og kig, det er billige og i en rimelig kvali det er næsten halv pris at de kendte køkkener

  • #6   5. aug 2008 Mange tak smiley

  • Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #7   5. aug 2008 jeg kan varmt anbefale Skab selv, det er som ikea, jeg lavede alt selv og fik faktisk nogle temmelige dyre låger efter min mening, det løb op i 34000 og det er super godt

  • #8   6. aug 2008 Skab selv har så ændret navn til kitchen eller sådan noget i den stil!
    Men de er udemærket. Vi fik et vordingborg køkken for 30.000 kr.
    det er super lækkert og flot! Det står så bare ikke færdigt, for vi har ikke haft tid til sætte el og vand til :S hehe..

    Men både køkken og et badeværelse for 40.000 blir nok smule svært. bauhouse har nogen fine skabe osv. til badeværelser til okay priser !


  • Stephan C
    Stephan C Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #9   6. aug 2008 Køb et ikea køkken..Selve korbuserne er de samme det er kun lågerne der evt er i bedre kvalitet,tro mig er tidligere køkken montør.

  • #10   6. aug 2008 Hehe tak skal du have Stephan C smiley

Kommentér på:
Søger nyt køkken + bad

Annonce