{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.620 visninger | Oprettet:

René N
René N
Tilmeldt:
27. aug 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21

Nogle der har spændende projekter {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg ville bare høre, hvordan det står til ude hos de danske boligejere/lejere, har i nogle spændende byggeprojekter/ideer/drømme her når det bliver varmere.
Kunne være spændende at høre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle der har spændende projekter
  • #1   24. feb 2011 tja, lidt projekter har man vel altid... ;0)

    Bl.a. har vi en tilbygning på tegnebrædtet, 77kvm ekstra er da også en slat, når man i forvejen kun har lidt over 100kvm..

    Jeg regner da med at smide et enkelt billede eller 2 ind undervejs som det skrider fremad

    MVH Frank


  • René N
    René N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #2   24. feb 2011 Ja, det er tæt på en fordobling, af boligarealet. Hvordan bliver tilbygningen så i forhold til det eksisterende, fladt tag/rejsning, tung ydervæg/let ydervæg. Det lyder utrolig spændende, hvad skal tilbygningen så rumme?

    Glæder mig til at se billeder..


  • patricia h
    patricia h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   24. feb 2011 puha her er godt gang i det hele.. vi er igang med garagen som kun mangler porten og vinduer, så skal der laves bryggers*2, gang, stue, soveværelse og så skal haven og indkørslen os lige have en tur... puha

  • René N
    René N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #4   24. feb 2011 Det lyder da også som en stor omgang, men det skal jo være skidt før det bliver godt. Og det må da være dejligt at have en næsten nyt hus.

  • #5   24. feb 2011 skal plantes ca 200m liguster.
    Der skal laves højbede af bloksten.
    Der skal sættes hegn op, bagerst i haven.
    Forhaven skal laves.
    Terrassen skal males og gøres færdig.
    + en masse andre småting, som følge af en hård vinter smiley

    derudover så er jeg lige pt igang med at sætte et 7.5kvm drivhus op smiley


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #7   24. feb 2011 planer om 49 kvm ny garage til bil og campingvognen...nye vinduer i børneværelse og soveværelse...ny gearkasse i veteranbilen og renovering af campingvognen....jo tak der er lidt at se til...

  • #8   24. feb 2011 Huset sat til salg !
    Har kig på noget andet, så hvis(når) vores blir solgt, er der masser af nye projekter at tage af.
    Forår, kom nu!


  • Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 43
    #9   24. feb 2011 Skal have en ny karburator på maxi'en, og have fældet et par træer... Sååå det er lige til at overkomme smiley

    Det bliver først i 2012 huset får den store tur smiley


  • nicolaj m
    nicolaj m Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 56
    #10   24. feb 2011 hey

    planer og ting der skal laves er der altid..

    skal bygge mit solvarme anlæg færdig ( 15 kvadratmeter på taget ) bygget fanger selv..

    bygget ny carport når der bliver varmer..


    haven skal have en overhaling men skal lige hæves 1 meter. så skal 1600 meter jord til det..

    mvh nicolaj


  • kenneth j
    kenneth j Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #11   24. feb 2011 Tja tror det første projekt udendørs i år bliver en ny træ terrasse i lærke træ, på 36 m2... Det bliver skønt at få lavet smiley

  • #12   25. feb 2011 uha ja, vi er ved at renovere vores hus.. har fået lavet, stue,køkken sove værelse og det ene børneværelse færdigt..
    der er lagt gulvvarme og støbt gulv og isoleret det meste af første salen.. vi er igang med den mindstes værelse nu..

    efter der skal vi igang med legerummet på 1 salen derved bliver det isoleret færdigt, så vi kan spare lidt på varmen smiley

    ellers er planen vi skal have kradset fuger ud på huset.. på den ene side fordi de er blevet noget sløve, så når det regner og det stormer lige ind kommer der vand.. smiley ikke så fedt når man lige har lavet stuen smiley

    så er der vidst et have projekt på brættet, men det styre mine forældre, det ELSKER de bare..


  • #13   25. feb 2011 Taj vi har et Gl. Mejeri, som vi købte i 88 i 2000 begyndet vi at sætte beboelsen i stand og lagde ½ delen af mejerihallen til beboelsen,

    Mejeriet er groft skitseret 3 firkanter af 90 m2 hver, som er bygget sammen, det sidste 1/3 er min mand ved at bygge om til værksted, så han har brugt efterår og vinter på at rage gl. støbte vandtanke ned fra loftet og rygge vægge ned, hakke gulve op.understøtte tag osv..

    ellers skal vi ha nye gulve i køkken og gang, vi går fra laminat trægulve over tik klinker, vi var blevet lovet laminaten vae egnet til gulvvarme, men det er det bestemt ikke


  • #14   25. feb 2011 Pt. er jeg i gang med at ordne min entre - tapet af, spartling af vægge, glasvæv og maling. Profilloft skal grundes med isoprimer og males hvidt.

    Forårsprojekt: nedlægning af staudebed og etablering af højbede i jernkasser, "renovering" af Rhododendrnbed.....

    Længere ude fremtiden: Nyt baghus, etablering af plankeværk mod nabo til højre og bagbo, filtsning af facader og nyt køkken/alrum


  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 3 Følgere: 4 Svar: 73
    #15   25. feb 2011 Dejligt at se mange har gang i nogle spændende projekter.
    Skal I bruge hjælp eller tilbud på materialer så smid gerne en PB.

    God weekend til jer alle


  • Lucca S
    Lucca S Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
    #16   25. feb 2011 Nuværende projekt er at gøre vores loftrum brugeligt til fester og evt. biograf da vi har et kæmpe lærred derop til smiley

    Ellers skal jeg snart ud til min kæreste og fræse hele hendes have op. Har nogle ideer med et overdækket skur (Ala. carport bare som skur) og en legeplads til den lille, plus nogle fliser hun kan ligge og smukkesere sig på i sommervarmen (Eller vi kan grille på smiley )
    Men så længe der er frost har vi nok at se til med vores loft smiley Og maling af hele hytten smiley


  • #17   25. feb 2011 Hov - i forbindelse med det nye baghus engang skal laves, skal der så lægges ny belægning i gård og på terrasse....

  • Camilla R
    Camilla R Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #18   25. feb 2011 Som husejer er der vel altid noget at give sig til eller noget man gerne vil have lavet - især os med de lidt ældre huse ;o)

    Hos os skal der også ske en del! Puha.. Vi skal ha lavet bryggers - gammelt gulv skal hakkes op og der skal laves ny kloak derude, lægges gulvvarme og klinker samt laves nyt inventar til vaskemaskine og tørretumbler. Så skal vi også ha lavet væggene i vores gang/entre og måske i soveværelset.

    I haven skal vi have gravet diverse buske op og ha jævnet det og så skal der bare såes græs og lavet nogle højbede. Ydermere skal vores forhave laves færdig. Her skal der lægges filtdug og så granit ovenpå smiley


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #19   26. feb 2011 Desværre ikk det store herfra......Men det er nu fordi vi gerne vil flytte, så vil vi jo ikke lave det helt store......
    Så det blir bare at passe haven, som vi altid har gjort.


Kommentér på:
Nogle der har spændende projekter

Annonce