{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.356 visninger | Oprettet:

Kan jeg tillade mig det? {{forumTopicSubject}}

kort fortælt så i ikke ha ren roman inden jeg kommer frem til det jeg vil.

- jeg bor i en ungdoms bolig med 2 andre, jeg er 17 de er 18 & 20. vi har fælles stue køkken bad, men jeg er ved at være godt trætte af dem, de stiller bare deres lort alle steder og lader det stå fx. fredag i sidste uge, kommer jeg hjem klokken ( 01:00 ) fra arbejde, en ene gut stå og ryder op på sit værelse, smider tingene ud foran hans dør, ( vores værelser ligger lige ved siden af ) lortet ligger der stadig væk.. deres opvask kan stå i FLERE dage og lugte, deres fucking vandpibe stå ude på vores WC?.

der stå 3 skraldespande nede i fælles stuen s: og jeg har sagt til dem om de ikke ku tage sig sammen snart, lige da jeg flyttede ind lavede vi nogle fælles regler for husstanden så vi ku have det godt alle sammen. men de er totalt blanke! ryger den fede hele tiden. jeg er ret træt af dem efterhånden.. og det lige meget hvad jeg siger. alt fylder.

Hele køkkent er fuckt, jeg vil ikke engang lave mad, er bange for at dø pga af alle deres baktier de stå og samler. Vores fryser gik i stykker den anden dag ( siger de.. var ikke hjemme) ( 4 dage siden) jeg fjernede mit kød med det samme, da jeg er kokkelærling og ved så noget bare ska ud med det samme, jeg har lige fjernet deres fucking fryse fra den fryser som stå helt varm og ikke virker :S?

- Kan jeg ture med at melde dem til bolig kontoret? jeg gider det snart ikke mere...

beklager der kom en roman alligvel men Årh det irreterre mig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeg tillade mig det?
  • #2   28. nov 2010 Det er igemmen mit søsters lejemål jeg har fået denne her og sådan er det os med de andre deres forældre familie bor i området, jeg har et hav af billeder har min store søster os for at jeg kan bevise det.
    det ska lige siges jeg har ikke noget i mod rod osv, men når det udvirkler sig så grumt her sætter jeg grænsen :


  • #3   28. nov 2010 Ham den ene dreng som bor er gårdmadens søn.. hvor store mine chancer så er for at få smit dem ud ved jeg ikke.

  • #4   28. nov 2010 sig til dem at lejemålet bliver opsagt hvis ikke reglerne bliver overholdt.
    Begynd allerede nu med at finde et nyt lejemål, at bo 3 sammen ender ALTID galt.


  • #5   28. nov 2010 Problemet er min alder og min lærling løn rækker ikke langt i kbh desværre..

  • Nina P
    Nina P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 94
    #6   28. nov 2010 hvis jeg var dig ville jeg først snakke med dem og efterfølgende klage over deres rygning. for om ikke andet kan gårdmanden jo ikke sige noget til at du ikke ønsker at bo et sted hvor folk laver ulovlige ting.

  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #7   29. nov 2010 Prøv at få fat i dem først, snak med dem.....Hjælper det ikke, så kan du selvfølgelig godt tillade dig, at henvende dig til bolig kontoret. Men jeg tvivler på det vil hjælpe....Så hvis du har andre muligheder, mhs. til bolig, så gør det.
    Du skriver du er i lære som kok, kunne din læreplads evt hjælpe med at finde et andet sted?


  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #8   30. nov 2010 Èn ting er sikkert - Vælger du at gå direkte til udlejer/pedel etc. og få dem til at klage igen til dine 2 medboerske, har du lagt støbeskeen for at i aldrig vil komme til at fungere sammen under samme tag!

    Du bliver nød til at tage en snak med dem igen og igen. Hjælper det ikke, er der næsten ingen anden udvej end at du må ud at finde et nyt sted at bo, selvom det med garanti heller ikke er nemt.

    Falder du dem først i ryggen, mister de først alt for dig. Muligvis får du styr på de nuværende problemer - tilgengæld vil du opdage at de med garanti ikke vil føle sig som dine venner længere. Du trækker den korteste snor, om det så er dem der er tåberne. Men husk - de har sandsynligvis også et dilemma hvis du ville vælge at flytte ud, ergo er de måske alligevel interesseret i at samarbejde hvis du får præsenteret Deres problemstilling først og på korrekt måde.


  • rene k
    rene k Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #9   8. dec 2010 det irriterer mig bare at læse det du skriver. det er en irriterende situation at komme i. specielt når det er så svært at finde noget andet. at bo i kan du ikke få dem fra boligkontoret til at kigge forbi? så kan de selv se det svineri de laver, og så behøver de jo ikke vide det er dig der har "sladret"

Kommentér på:
Kan jeg tillade mig det?

Annonce