{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.882 visninger | Oprettet:

kloak spørgsmål {{forumTopicSubject}}

hey er ved og bygge garage til huset og i den forbindelse skal jeg have lavet noget kloak

det gule er det nye og det sorte er det huset

det røde er mit forslag til kloak løsning

syns i det ser rigtigt ud eller ?? er det noget jeg selv må lave ? eller skal der en fagmand ud og gøre det ? det nye er bare en gulv rist og et afløb fra en vaske maskine..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kloak spørgsmål
  • #2   25. jul 2010 Hold endelig fingerne fra det det kan koste dig dyrt hvis du selv begynder at rode med det

  • #3   25. jul 2010 Hej Nicolai. Du skal have en autoriseret til at lave det. Jeg går ud fra at det er spildevand, derfor ville jeg lave en ny kloak fra den nye garage, der går direkte ud brønden. Da den derfor vil være nemmere at spule.

  • #4   25. jul 2010 som nick L skriver
    skal du sørge for at den pliver ført diregte ud til brønden ellers vil det ikke være til og spule....eller jo kan man godt men så skal ham der skal spule ind i huset for at sætte spule slangen i

    det sviner og der er en stor rici for bakterier inde i huset som de færeste ønkser at få ndenfor


  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 3 Følgere: 4 Svar: 73
    #5   25. jul 2010 Som de andre skriver - det er noget du slet ikke må røre ved selv og kan i værste tilfælde komme til at koste rigtig mange penge for dig i fremtiden ved et evt salg eller et problem..


Kommentér på:
kloak spørgsmål

Annonce