{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.635 visninger | Oprettet:

Js _
Js _
Tilmeldt:
23. sep 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7

Loft? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Mit loft: http://www.boliggalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=329

Har et loft jeg skal have lavet, men har været i xl-byg og de skal have 3000,- det er jo lidt meget for 15 m2 synes jeg.

Nogen der har en god løsning til hvordan jeg får det lavet billigt. Det skal lige siges at det rum hvor loftet er, er vores vaske rum.

Tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Loft?
  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #1   13. feb 2010 Har du kun kigget ved XL byg.......Der er jo også mange andre byggemarkeder.

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #2   13. feb 2010 http://www.byggecenter.dk/?page=18&category_id=94&sub_category_id=450
    værsgo 10 sek på google smiley tror det kan bruges


  • Js _
    Js _ Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7
    #3   14. feb 2010 Takker, tænkte på om man kan bruge alm. gipsplader? Så kan jeg jo bare skære dem til og så male dem den farve jeg gerne vil have.

  • Steffen C
    Steffen C Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 87
    #4   14. feb 2010 Ja gips er en næm løsning. Det koster nok kun 300kr- 400kr. for pladerne. Så kommer maling og spartel oveni, men bliver nok lidt billigere end 3000kr.

  • Steffen C
    Steffen C Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 87
    #5   14. feb 2010 Nåå du vil ligge gips i systemet der er nu, det ved jeg ikke om man kan,

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #6   14. feb 2010 det er et stort arbje at lave om til gips , og måske er noget af instalationen gemt oppe under

  • #7   14. feb 2010 hiv det ned og byg et nyt op med gips.. dete rbilligt og nemt..

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #8   14. feb 2010 Linda : hold nu op det er da ikke hverken nemt eller billigt ! og ved vi at der ikke er instationer ovenover.

  • Js _
    Js _ Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7
    #9   14. feb 2010 Præsis michael der ligger installationer oven over, men ville bare købe vådrums gipsplader også male dem hvid og ligge dem i skinne systemet.

    Kan man ikke godt det?


  • Nicolai M
    Nicolai M Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 76
    #10   14. feb 2010 det er nok smartere at smide RockFon i systemet igen netop på grund af de indstallationer. hvis du lukker dem inde kan det bliver noget lort at komme derop medmindre du monterer en inspektionslem også. 200.- pr m2 plejer at være prisen på et færdigt system inklusive skinner. pladerne burde ikke være så dyre som du fortæller.

  • #11   14. feb 2010 det kan jo værer flere ting end rockfon ?

    danoline , gyproc har også et system der minder om smiley men det er ikke en billig løsning,

    Det er enden og bide i det sure æble og købe det der passer eller rive det ned og bygge op igen, tvivler på "gipsløsningen" bliver nem eller god.

    Mvh Casper


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #12   14. feb 2010 har du set det link jeg postede ? er det ikke omkring 170 m2 det koster der ? så bliver det nok ikke billigere , det med gips er noget juks , og giver en masse arbejge for at spare 7-800 kr .

  • #13   15. feb 2010 michael B: gips er nemt og jo det er billigt..
    men nej hvor fra skulle jeg dog vide at der lå noget ovenover?? det havde han jo ikke beskrevet nogen steder..
    svare bare på det de (manglene) oplysninger der var..
    nogen har jo det slags loft fordi de synes det er pænt og ikke fordi der ligger noget over..

    mine forældre har sådan et loft og det har de (endelig) revet ned og lavet gipsloft.. og det kostede ikke ret meget. og det var da sat op på en eftermiddag.

    men jeg ville nu heller ikke anbefale at skære gipsen ud i stykker og lægge mellem skinnerne, det må være noget af et arbejde i forhold til det du evt. spare.


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #14   15. feb 2010 Linda : ok det behøver vi ikke diskutere. jeg mener at et gipsloft ikke er færdigt før det er :sat op.spartlet. slebet . grundet , malet . (og gerne sat glasfilt) hvis din opfatelse af færdig gipsloft er en anden , så fred være med det !
    9 ud af 10 gange skjuler sådan et loft instalationer , derfor skal men regne med det.


  • Nicolai M
    Nicolai M Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 76
    #15   16. feb 2010 jeg er enig michael... gips er pænere men det er IKKE nemmere!

    Linda. hvilken erfaring har du med gips?


Kommentér på:
Loft?

Annonce