{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.903 visninger | Oprettet:

Hvad er reglerne? {{forumTopicSubject}}

For at man kan blive optaget herinde?
Dem der står eller dem folk kreerer?
Blanding af begge?
Billeder af hvad? Er der krav om at skulle vise alt frem?

I det hele taget er der en del ondskabsfulde kommentarer rundt om - hvordan folk har gjort dit og dat.... er det virkelig nødvendigt alle skal være perfektionister?
Jeg er ikke håndværker eller noget - jeg maser bare på så godt jeg kan.
Jeg er da lige ved at være glad for mit hus blev afvist


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er reglerne?
  • #1   17. dec 2009 (link fjernet)

    Altså det er jo generelt sådan, at hvis du opretter en profil herinde, om det så er et værelses eller et slot, så skal det være dit.
    Altså du må ikke oprette Dronningens slot, eller din kammerats værelse.

    Billederne skal være tydelige, og forskellige.
    Nytter ikke noget man tager 2billeder af rummet, og 15billeder af sit akvarium.

    Teksten skal være passende, godt beskrevet hva man har og ikke har.

    Selvfølgelig har man flere rum er det lettere at variere billederne.
    Men det er jo så her at fantasien kommer ind, eller tips og råd fra andre brugere herinde på sitet.
    Har man f.eks. et værelse som skal oprettes, jamen så kan man jo SAGTENS tage billeder af værelset UDE fra, så man kan se hvor værelset ligger. Om værelset tilhører et slot, en gård, et hus osv osv. Og det kan man SAGTENS UDEN at man kan se hvor værelset ligger rent geografisk.
    Man kan tage billeder af værelset, inden man går derind, man kan tage billeder ud af vinduet osv osv osv.

    IGEN UDEN AT NOGLE KAN REGNE UD HVOR SKATTEN ER BEGRAVET!!

    Det handler bare om at være kreativ, og stadig gøre sin profil spændene.


  • #3   17. dec 2009 PRÆCIS MOGENS S ! smiley

    Det er boligen vi vil se, der skal være noget personlighed, og jah..


  • #4   17. dec 2009 tastedamen....ville da ellers gerne se dit hus :o)......med hvilken begrundelse blev det afvist ?



  • #5   17. dec 2009 En af reglerne er også at man opretter ET forumemne med samme titel, og ikke spammer med flere af gangen smiley

  • #6   17. dec 2009 jubas....tror ikke det er med vilje....eller nærmere jeg VED det ikke er med vilje. Der er problemer med pc´en

  • #8   17. dec 2009 Fru Larsen smiley
    Man kunne jo også læse reglener før man oprettede smiley
    Og som "indstemmer" så går vi, eller jeg gør da hvertfald, ud fra at brugeren har kigget lidt rundt herinde, og har set hva det går ud på, og på den måde selv skal leve op til de krav som andre opfylder herinde.

    Hvis man kan se alle andre har ca 8billeder og en lang tekst på deres profil, jamen så kan man jo regne ud, at sådan skal ens egen profil også se ud.. sådan ca.


  • #9   17. dec 2009 Jubas

    Ja jeg har bøvl med min pc :o) Den laver ekko *G*

    Jeg havde flere billeder på af mit hus udefra - flere vinkler osv
    Pt ingen billeder indefra da mit kamera dels ikke kan og dels - det kommer.

    Men er det et krav der skal være billeder fra værelserne?


  • #10   17. dec 2009 Altså det er jo ligesom en salgsannonce af sin bil.
    Man kan ikke nøjes med at tage billeder af bilen ude fra, man er jo nød til at se, om der overhovedet er en kabine i bilen, og se standen.

    Bilen kan jo være pæn udvendig, men ligne et bombet lokum indvendigt, huller i sæderne osv osv.

    Derfor kan vi da hellere ikke nøjes med at se din bolig udvendigt, vi vil da se noget indvendigt også.

    Og noget andet er, ALLE kan jo tage billede af et hus udvendigt og sige det er ens eget hus smiley


  • #11   17. dec 2009 men hvis nu man ikke vil vise sit "bombet lokum" frem før det er lavet færdigt ?.....

  • #12   17. dec 2009 Ja nu skal jeg jo dels ikke sælge mit hus.
    Og hvad hulen skulle jeg få ud af at sætte naboens hytte på?

    Og så undre det mig altså man nærmest skal stå skoleret på sine billeder. Det må da være op til den enkelte?
    Det er jo trods alt meninge mennesker der er her


  • #14   17. dec 2009 Boligen skal være din egen.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve boligen!
    Boligen må ikke oprettes som salgsannonce!
    Boligen må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

    Definer lige hvor der står skrevet hvilke billeder det skal være?
    Udvendig - indvendig?


  • #15   17. dec 2009 Alle billeder skal være tydelige og af selve boligen

    Tydelige og af selve boligen, det definere jeg således, at det ikke kun er billeder af facaden.

    I og med, at ALLE kan oprette en profil, tage sit kamer og gå ud og finde et hus, og tage billeder af det udvendigt, og så ligge huset herind på boliggalleri, derfor forventer vi at der også er billeder af huset indvendigt, så den første regel er overholdt, og samtidig også regel nummer 2.

    Ellers er der jo ingen fidus i at have en boliggalleri, hvis man bare kan tage 5billeder af et hvilket som helst hus udvendigt og så lave en profil, selvom huset ikke er ens eget.
    Derudover udstiller man også andres hus, hvis der f.eks. er dyre postkasser, biler eller andet på de billeder.


  • #16   17. dec 2009 Tastedamen: Ingen steder. Men der er nogle herinde der mener at deres selvopfundne regler er bedre end BG's :o)

    Jeg har valgt ikke at oprette mit hus herinde.

    Jeg vil ikke have billeder af huset udefra og slet ikke når det ikke er færdig og ingen skal tvinge mig :o)

    Jeg er ikke færdig med alle rum så jeg vil ikke have billeder af disse ind etc.

    Så har valgt fotoalbummerne. Men nu mest fordi jeg så kan linke til de billeder jeg skal bruge i andre sammenhænge ...

    Forum herinde er efterhånden dødsygt. Der bliver talt grimt og nedladende så at det er mere dødt end levende kommer ikke bag på mig ....


  • #17   17. dec 2009 Yiihaaa... lad os da alle holde os væk fra forumet, så det kan blive mere dødsygt derinde.
    For hvis vi alle holder os væk derinde fra, så bliver det VIRKELIG DØDsygt derinde smiley


  • #19   17. dec 2009 HAHAHAHA smiley

    Jeg kan virkelig ikke andet end at lette på smilebåndet over nogle af de kommentarer herinde :D:D:D

    Det er tydeligt, at dette galleri bærer præg af, at folk vil gerne vise noget frem, men på den anden side, vil de ikke alligevel.
    De vil gerne vise det perfekte, og så alligevel ikke, i frygt for at friste eventuelle indbrudstyve smiley

    Altså jeg har det sådan, at dette BOLIG-galleri er til for at man skal blive klogere på hinandens boliger, hvordan folk udbygger og renovere og vedligeholder.
    Men hvis der ikke skrives, eller vises billeder af det, f.eks. før-efter billeder, jamen så er det jo også svært at holde evigt liv i dette site.

    Som jeg plejer at sige... man må gi noget, for at få noget igen.
    Og det henleder mig så til at spørge lidt frækt...
    Sanne M: Har du nogensinde givet noget igen, så du kan modtage noget i forumet ?
    Gode råd, tips osv ? eller opsøger du automatisk de negative og uheldige forumemner ? smiley


  • #21   17. dec 2009 Jubas: Jeps i grupperne som jeg bruger flittigt, bestemt.
    på 6 mdr. har vi i bare een af grupperne haft ikke mindre en små 1800 tråde ... Gad vide hvor mange hovedforum kan prale af hvor der skulle være en hel del flere brugere om det?

    Men kan ikke holde personer son dig ud længe nok til at kunne bruge forummet som jeg fx. med glæde og meget flittigt bruger både på HuG og KG ...

    Men sådan er vi så forskellige !!


  • #22   17. dec 2009 son = som

  • #23   17. dec 2009 Narj.. Sanne M, for det er bare nemmest at holde sig helt væk, og holde sine meninger for sig.

    Og jeg er som sådan ikke mere anderledes end alle dem inde på kattegalleri, eller hundegalleri osv osv. Som jeg underligt nok også bruger, så hvordan kan det være at du kan bruge de forums derinde, når jeg også er der ? -Undre mig...

    Men uanset hvad, så er der uskrevne regler, og det er jo os som bruger der bestemmer hvem der skal ind.
    Og hvis en profil ikke får nok stemmer til at komme ind, jamen så er den jo ikke længere. Så må alle de brugere jo være enige om, at der mangler ET ELLER ANDET ved den pågældne profil.

    Du skal som sagt hellere ikke bilde mig ind, at man kan oprette en billedeprofil på Kattegalleri, og så sætte 5billeder ind af kattens bur, UDEN KAT, og så ET billede af katten. Og som tekst skriver man ganske kort hva katten hedder, og hvor blødt buret er.
    -Altså det bliver man altså hellere ikke stemt ind med, på kattegalleri, så kan du sige hva du vil !



  • #24   17. dec 2009 Det var dog en arrogant holdning Jubas?
    Hvor vil du hen med den?

    Dels kender du mig ikke - dels er det vel ikke dit forum - dine regler?

    Som du selv skriver "tolker" du - ja det gør jeg også og det er åbenbart meget divergerende meninger vi har om reglerne.
    Ordet bolig indbefatter IKKE alle detaljer om noget som helst.

    Hvsi det er kendetegnet for BG - ja så kan det da være ligegyldigt at opføre sin BOLIG herinde!


  • #25   17. dec 2009 Hmm HVIS ;o)

  • #26   17. dec 2009 Fru Larsen

    Det er som sådan også rigtig fint, at du sender julehilsner på et Boliggalleri, men jah... !

    For mig, da bruges dette site til at udveksle ideer og tips indbyrdes. Finde inspiration blandt de mange huse og haver.
    Hjælpe brugerne i forum, når der er spørgsmål omkring BOLIG, finansiering, leje, have, døre osv osv osv osv.

    Synes ikke et forum som dette er til Julehilsner, og debat om sidegevinster for søndagens banko.
    -Ikke ta det som et surt opstød, men bare min mening.

    Der findes så utrolig mange forums rundt om på nettet, så hvorfor ikke sprede sine julehilsner inde på et forum som er mere velegnet til sådan noget smiley

    Men uanset hvad, skal du da også have en lykkeønskning om en god jul og knald(r)igt nytår ;o)



  • #27   17. dec 2009 Igen - bestemmer du hvad folk vil skrive om?

    Tak for hilsen Fru Larsen - i lige måde


  • #28   17. dec 2009 Igen - bestemmer du hvad folk vil skrive om?

    Tak for hilsen Fru Larsen - i lige måde


  • #29   17. dec 2009 jeg bestemmer INTET, det er bare min personlige holdning, og eftersom at der ikke er flere der har ønsket hende god jul i det emne, så kunne man jo SAGTENS fristes til at tro, at der en hel del som har samme holdning smiley

  • #30   17. dec 2009 OG LÆS LIGE.... JEG HAR I ALLE INDLÆG GJORT OPMÆRKSOM PÅ, AT DET ER MIN EGEN PERSONLIGE HOLDNING !!!

    Ingen regler eller noget.

    Men som Administrator på et hav af større sites, så er sådan noget bare en selvfølge.
    Hundegalleri, så vises der billeder af hunden, Kattegalleri, så vises der billeder af katten, Scootergalleri, så vises der billeder af scooteren, Bilgalleri, så vises der billeder af bilen osv osv osv.
    Derfor er det jo helt klart en selvfølge at på et boliggalleri da vises der billeder af boligen, og boligen betyder der hvor du bor, eller ejer.
    Der hvor du bruger din hverdag osv osv osv


  • #32   17. dec 2009 Haha smiley
    Kender hellere ikke til banko, men ved der findes noget der hedder sidegevinster, ligesom ved gåse og andespil i fodbold smiley

    Jamen du "efterlyste" en forklaring på, hvorfor der ikke var så mange som havde skrevet en hilsen til dig eller andre derinde på dit emne.
    -Og det havde jeg så svaret dig på ;o)

    Og det er efter alle kunstens regler, ligesom det også var det, hvis man skulle snakke om sidegevinster for søndagens banko.

    Men man skal bare ikke sætte næsen op efter, at der vil blive en storm af debatører inde på sådan et emne.


  • #33   17. dec 2009 LOOOOOOOL

  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #34   17. dec 2009 Jeg vil gerne lige hoppe ind her.....
    For det første mener jeg, der skal være plads til at snakke om andet, end kun bolig, og hvad der tilhører. Her som på alle andre gallerier.
    Off topic kan fravælges, præsis for dem som ikke gider, snakke om alt muligt andet.

    Jeg vil give ret i, hvis man vil oprette sig på et galleri, så kigger man normalt rundt inden, for ligesom også at få en fornemmelse af, hvad det er.......
    Og netop for at se, hvad man evt kunne lægge ind af billeder m.m.
    En god profil med god info, og mange billeder, er da lige netop det der er med, til at gøre det seriøst.....
    Hvor mange billeder der lige skal være, og af hvad vil jeg ikke sætte grænse for. Men syntes da helt sikkert, at både inde og ude fra, er da relevant, når det nu er et bolig galleri.
    For mig betyder ordet bolig Inde & ude. Hører det udvendige ikke med til din bolig, så vel som det invendige??
    Ved os gør det smiley

    Jo det er lige netop det der sker/ kan ske, på gallerier.......Knipser lige et par billeder af et hus, og så er det mit, for derefter at oprette det herinde.
    Hvor interessante er de da......det gider vi ikke.

    Kedeligt....syntes jeg nu ikke det er, men man må jo også gøre noget selv for at deltage.
    Sanne M....det er da helt sikkert fint, i har haft så mange tråde i gruppen.
    Men det ville da bestemt være spændende, hvis man bare deltog halvt så meget i Forum....
    Syntes det er lidt op og ned. Men selvfølgelig kan der være stille indimellem.

    9249 brugere er oprettet, og kun 554 boliger........Hvorfor er vi så få med bolig???
    Jeg fornemmer mange, udelukkende bruger vores side til køb og salg.
    Lidt ærgeligt, men man må da håbe, de får oprettet hen ad vejen.

    Og lige en sidste ting.....Så syntes jeg bestemt tonen er god, i langt de fleste tråde. Jeg kan ikke lige genkende det nogen nævner.
    Dertil skal lige siges, mange vil gerne give råd til evt opretter, men har så fået med grovfilen efterfølgende.....Og så stopper brugere altså, med at give råd. Og det er helt forståeligt.

    Sorry hvis det blev lidt langt smiley

    Karin.



  • #35   17. dec 2009 Lige mine ord Karin smiley
    Velkommen i debatten smiley


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #37   17. dec 2009 SILLE
    Det er kun få der ikke opnår at komme ind.
    Så det er kun en brøkdel af det antal brugere.
    Bliver man afvist, og får besked på hva man kan gøre anderledes, så er det da bare at prøve igen....


  • #38   17. dec 2009 Der er jo bare dem, som sviner folk til, når man skriver hva de kan gøre bedre for at komme ind, og når de så sviner folk sådan til, så mister de jo så DE stemmer næste gang de gerne vil ind.

    Sådan har jeg det hvertfald personligt, og har oplevet det flere gange, at man har fået en sviner når man pænt har forklaret hvorfor de ikke er kommet ind.


  • #41   17. dec 2009 Sille... nu rolig.. !

    Hvis du havde skrevet en pæn besked til en bruger som du havde afvist, og du så havde forklaret hvorfor.

    Så modtager du en besked tilbage som f.eks. kan lyde sådan her. Og det er kopieret direkte, som jeg fik den forleden.

    "Dit fucking møgsvin, jeg har fandme lov til at at komme ind alle de steder jeg har lyst til. I er fandme allesammen nogle latterlige idioter herinde, total tabere. Har slet ikke behov for jeres taber stemmer!"

    Sådan en besked fik man lige tibage. Og det selvom at man havde forklaret personen at 3billeder ikke var nok til at kommer ind her på galleriet.

    Ville du så vende den anden kind til, og stemmer personen ind næste gang der forsøges med de samme 3billeder?

    Og der er rent faktisk mange seriøse indlæg herinde, LANGT LANGT LANGT flere end der er inde på Børnhaven Baboom.


  • #43   17. dec 2009 Ingen snakker om hævn...
    Men kan man ikke holde en ordentlig tone, så gider man da ikke hjælpe folk med at komme ind, sådan er det da bare.
    Man får det sådan, som man selv har redt !



  • #45   17. dec 2009 he he...jeg tror det her er BG`s længste tråd :o)

  • #47   17. dec 2009 Jubas: Aner det ikke. Men er du bruger derinde ved du at jeg er MEGET aktiv og meget hjælpsom og giver lige så meget som jeg får ...
    Måske der bare er brugere nok til at drukne brugere som dig ud så man kan ignorere dig derinde og ikke skal se tråd på tråd hvor du er meget lidt imødekommende over for nye brugere?

    Herinde ignorerer jeg de tråde hvor du har deltaget i og tråden dermed er endt eller på vej i en grim/negativ retning ...

    Og er stadig ikke enig med dig i at mange af de brugere herinde ryger ud på er andet end at der sidder nogle som dig og bøjer reglerne som det passer dem og på den måde ender med at skræmme nye brugere væk så dette galleri kunne blive lige så levende som HuG.

    Er meget enig med SILLE i at jeg ikke tror mange gider forsøge mere en max 2 gange for så er det hellere ikke sjovere at være en del af BG ...

    På HuG prøver man gerne igen og igen for at blive del af det hyggelige fællesskab og man får også hjælp. Jo derinde kan man godt stemmes ind selv om man kun har de anbefalede 5 billeder, og man får som regel en pæn velkomst og pæn opfordring om at vi andre brugere glæder os til flere billeder og tekst efterhånden som hvalpen bliver ældre etc.

    Hvis nogen vil dele deres hund/kat/bolig med mig i de dertil indrettede gallerier er det da ikke op til mig at gøre alt hvad jeg kan for at gøre det så surt for dem som muligt. Tværtimod ...


  • #48   17. dec 2009 Ja jeg har da ikke lyst til at prøve igen sådan lige foreløbig.
    Inden jeg er nået længere til svingdøren er jeg dømt som svindler fordi jeg "kun" havde lagt 10 billeder ind af mit hus udefra.

    Så jeg kan ikke forstå Karin Hjælpe-Administrator undre sig over der ikke er flere boliger oprettet "9249 brugere er oprettet, og kun 554 boliger"


  • #49   17. dec 2009 Ja jeg har da ikke lyst til at prøve igen sådan lige foreløbig.
    Inden jeg er nået længere til svingdøren er jeg "dømt" som svindler fordi jeg "kun" havde lagt 10 billeder ind af mit hus udefra. Det kunne være en andens....hmmmm

    Så jeg kan ikke forstå Karin Hjælpe-Administrator undre sig over der ikke er flere boliger oprettet "9249 brugere er oprettet, og kun 554 boliger"


  • #50   18. dec 2009 Mogens...helt bestemt :o)....men det er jo ikke lige dem der er flest af herinde :o)

  • #51   18. dec 2009 Sanne M, er du blond smiley

  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #52   18. dec 2009 De fleste der oporetter kommer også ind......Så kan slet ikke følge ere argumenter.
    Og at de der opretter får sådan en dårlig behandling, det kan jeg da slet ikke følge.
    Tværtimod.....så skriver brugere jo hvis der mangler billeder, eller andet de kan gøre bedre.
    Men mange er så også meget modtagelige, og mener det helt sikkert, er personligt hvis de får nogen råd.


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #53   18. dec 2009 Tastedamen

    Nu vil jeg ikke kommentere bestemte profiler. Men på de fleste gallerier, bliver man ikke godt modtaget, med kun billeder udefra.
    Ta´feks bilgalleri.....Brugeren der kun har taget billeder rundt om bilen, kommer sjældent ind. Det er for nemt, bare at skyde nogen billeder, og så oprette, og evt. sige det er mit.
    Og det er der faktisk mange der gør......

    Vil lige gøre opmærksom på at det generelt......så ingen må føle sig stødt.


  • #55   18. dec 2009 Jubas: Jep og din pointe er?

  • #56   18. dec 2009 Karin... ok

    Jamen det er så det. Jeg har bestemt ikke lyst til at opføre andet end hvad der står i reglerne....og der står intet om hvilken slags billeder det skal være. Det er regler I selv har kreeret.


  • #57   18. dec 2009 Tænkte på....hvis nu man bor hjemme, må man så godt oprette ens forældres hus ? ......det er jo ikke ens eget :o)
    (ikke at jeg gør det *G*)


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #58   18. dec 2009 Susie
    Nej....for boligen skal jo være din egen. Så det må være brugerens værelse, er skal oprettes.
    Om der måske er et eller to billeder af boligen udefra, gør sikkert ik så meget. Men nogen opretter hele forældrenes bolig, og den går ikke.....


  • #59   18. dec 2009 Karin...okay...:o)

  • #60   18. dec 2009 Åhh ja Nicolai

    Jeg kan godt huske du sablede en ned for hans hjem - noget med nogle lamper der i dine øjne sad forkert.

    Ja ja - endnu en god grund til ikke at oprette sin bolig indefra.


  • #61   19. dec 2009 nicolai.....hvorfor er det vigtigt for dig, at ytre din mening om hvor grim du syntes deres hjemmelavet ting er ?.....bliver du mere dygtig af det ?....får du det bedre af at fortælle, at det ligner lort ?
    Det kunne måske tænkes, at de mennesker er tilfreds med det og godt kan leve med, at en fodliste er savet skæv eller der er spartelbuler i væggen, men det ved, at de selv har forsøgt og næste gang bliver det måske bedre.....alle starter et sted og man er ikke herinde for at bevise hvor dygtig man er som handymand.......måske det næste galleri skulle være "handymanden"....du kunne måske blive HA´er der


  • #62   19. dec 2009 Ja jeg er faktisk også ret harm over dit indlæg.
    Der er andre ting i tilværelsen end en perfekt stikkontakt!


  • #63   19. dec 2009 "da jeg sagde det... så var jeg idioten i hans og alle andres øjne..."

    Nemlig..


  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #64   19. dec 2009 haha konge tråd - Får den lange lørdag på job til at gå lidt hurtigere.



  • #65   19. dec 2009 Tastedamen...ja hvis ikke der er, så må det være et kedeligt liv :o)



  • #66   19. dec 2009 "da jeg sagde det... så var jeg idioten i hans og alle andres øjne..."

    Enig med alle de andre !!


  • #67   19. dec 2009 Sonny

    Ja det er flot! Men det er nu jer selv der afviser når der er nogen der prøver at oprette sig. Så sov du bare videre ;o)

    Nicolai

    Hvis sandhed? Din eller?
    Kan du ikke være totalt ligeglad med hvordan andre renoverer?
    Du bor som du vil - andre som de vil.
    Hurra for den lille forskel.
    Jeg syntes stadigvæk ikke det berettiger nogen til at håne ... unset hvad man selv mener - du ved - tavshed er guld.


  • #68   19. dec 2009 Sonny

    Ja det er flot! Men det er nu jer selv der afviser når der er nogen der prøver at oprette sig. Så sov du bare videre ;o)

    Nicolai

    Hvis sandhed? Din eller?
    Kan du ikke være totalt ligeglad med hvordan andre renoverer?
    Du bor som du vil - andre som de vil.
    Hurra for den lille forskel.
    Jeg syntes stadigvæk ikke det berettiger nogen til at håne ... unset hvad man selv mener - du ved - tavshed er guld.


  • #69   19. dec 2009 Sonny

    Ja det er flot! Men det er nu jer selv der afviser når der er nogen der prøver at oprette sig. Så sov du bare videre ;o)

    Nicolai

    Hvis sandhed? Din eller?
    Kan du ikke være totalt ligeglad med hvordan andre renoverer?
    Du bor som du vil - andre som de vil.
    Hurra for den lille forskel.
    Jeg syntes stadigvæk ikke det berettiger nogen til at håne ... unset hvad man selv mener - du ved - tavshed er guld.


  • #70   19. dec 2009 Sorry - min pc er i uorden!

  • #71   19. dec 2009 Noget lort jeg har? LOOOOL

    Du er da kvik - du har ikke engang set HVAD det var jeg oprettede og så dømmer du allerede?
    Fantastisk ;o)


  • #72   19. dec 2009 Noget lort jeg har? LOOOOL

    Du er da kvik - du har ikke engang set HVAD det var jeg oprettede og så dømmer du allerede?
    Fantastisk ;o)


  • #73   19. dec 2009 Grunden er angivet her.
    Hjemmestrikkede krav om hvad jeg skal udstille.
    10 billeder var ikke nok af boligen -
    årsag = jeg kunne have stjålet den bla *G*


  • #74   19. dec 2009 *GG*

  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #77   19. dec 2009 Kenneth P:

    Total griner den vil jeg huske :o)


  • #78   19. dec 2009 nicolai...jamen så er det da godt det er deres hus de har lavet det i og ikke dit .....så behøver du ikke bekymre dig om mørke rum du skal igennem :o)

  • #79   20. dec 2009 LOL... hvor er du dog en festlig fyr Nikolai - man kan da ikke andet end holde af dig......hmmm

    Og imens vil jeg flytte alle mine stikkontakter i huset bare til ære for dig ;o))


  • #80   20. dec 2009 Ihvert tilfælde på tasteturet ;o))

  • #81   20. dec 2009 Det mener vi også selv :o)

Kommentér på:
Hvad er reglerne?

Annonce