{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.005 visninger | Oprettet:

J L
J L
Tilmeldt:
16. nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 122

Loft i badeværelse ?? {{forumTopicSubject}}

Hej

Vi skal have nyt badeværelse. I hele huset har vi ludbehandlet loft. Vi vil egentlig gerne have hvidt gipsloft i badeværelset. Kan man godt have det, når der er ludbehandlet loft i resten af huset?

Det er fordi vi gerne vil have sort gulv, sort/hvid badeværelsesmøbler, glasbyggesten og hvide fliser på væggene i brusekabinen (alle andre vægge skal vandskures). Den stil passer bare slet ikke sammen med ludbehandlet loft... eller hvad?

Vi er helt blanke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Loft i badeværelse ??
  • Bjørn S
    Bjørn S Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Svar: 11
    #1   25. jun 2009 jo det kan man godt

    men et ludbehandlet træloft ser nu også god ud til de ting du har nævnt


  • Nicolai M
    Nicolai M Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 76
    #2   25. jun 2009 jeg ville nok osse smide et hvidt loft op.

  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #3   25. jun 2009 Vores badværelse er næsten som du beskriver, så det vil jeg mene man sagtens kan smiley

    Vi har indtil videre gips i bryggers og bad, og ludbehandlet profilbrædder i resten af hytten.

    Thomas


  • #4   25. jun 2009 Hvis man sætter lud op kunne man måske bejse det med sort bejse.

  • #5   26. jun 2009 Gitte H.
    ØHH, hvis du vil bejdse et loft, så skal det være ubehandlet når du går i gang!

    Men sæt bare gips loft op, det ser godt ud, selvom der er trælofter i resten af hytten. (det kan jo være at i skifter til gipslofter i resten på et tidspunkt)
    Trælofter er vist ved at være passé, det har man brugt igennem de sidste 40 år, så god idé med plane gipslofter!

    MVH Frank


  • #6   26. jun 2009 Frank G: Nå for hel... ja hvad ved en landmand og agurkesalat..Hehe smiley
    det lød ellers som en godt ide.. smiley


  • #7   26. jun 2009 Hvorfor sku det egentligt bejdses sort, når hun ønsker et hvidt loft? smiley

  • #8   26. jun 2009 Ja det ved jeg sku heller ikke,jeg fik det til at det var loftet der skulle være sort..jeg holder bare kaje hvis det er iorden..hehe smiley

  • #9   26. jun 2009 Tak for jeres svar.

    Frank G:
    Vi har jo lige sat ludbehandlet loft op i hele huset, så det er ikke meningen det skal laves om til gipsloft smiley Hvis vi en dag bliver trætte de ludbehandlede, maler vi det hvidt.

    Jeg synes gipsloft er rigtig flot og stilrent, men jeg føler mig ikke hjemme i et sted, hvor alt er stilrent. Vi har også gulvtæppe i stuen, selvom det ville se flot ud med trægulve.

    Vi er vist blevet enige om, at vi sætter træloft op i badeværelset, og maler det hvidt. På den måde kan vi få det sort/hvide badeværelse, men stadig holde det i træ, så det passer med resten af huset.


  • #10   27. jun 2009 Hvidmalet træ har osse mere charme end gips.. smiley

Kommentér på:
Loft i badeværelse ??

Annonce