{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.928 visninger | Oprettet:

ronni a
ronni a
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

vedr kondens i skur {{forumTopicSubject}}

har en carport med redskabsskur i forlængelse af carporten.der ligger bliktag på skur/carport men problemet er at der drypper meget condensvand ned fra taget i skuret,så det er ikke rigtig til og have noget derinde da det hele bliver vådt,er der nogle der har nogle gode råd til hvad man kan gøre så det ikke drypper så meget vand ned på det man har stående i skuret.
håber der er nogle der har nogle gode råd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• vindue 21.000 kr.
  • Samling af skab med skydelåger 150x200 meter 100.000 kr.
  • Washing machine 50.000 kr.
  • prepare ground for grass 350.000 kr.
  • Montering af lås (smæklås) 208.000 kr.
  • Dør kan ikke lukke 50.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vedr kondens i skur
  • David N
    David N Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 54
    #1   25. dec 2011 Det samme gjorde det i mit værksted, så jeg har sat masonitplader op i loftet, til at gribe det dryppende vand.

Der er ikke så meget andet at gøre, sætte nogen plader op i loftet, det er det eneste der afhjælper dette.

• Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #2   25. dec 2011 masonit dur ikke til fugt, de bliver bløde og falder ned....

du kan ikke gøre det store ved det. Det skyldes alene for stor forskel på temp over/under pladerne når solen titter frem

du kan skifte tagpladerne til en isoleret bølge/trapezplade istedet...de koster men du får ikke samme problem med kondens på dem. Der kan stadig komme kondens men det er minimalt

Mvh. Anders

• ronni a
    ronni a Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   25. dec 2011 ok tror jeg gør som anders t skriver.takker for hjælpen og god jul og godt nytår til jer

• David N
    David N Tilmeldt:
    feb 2009

#5   25. dec 2011 Arrrh, Anders, det ved jeg nu ikke helt.. De har da hængt i loftet i over tre år, og de er hverken rådne eller slatne.

• #6   25. dec 2011 du kan købe antikondes spray på trælasterne som kan købe det ved lindab smiley til og sprøtje på bliver lige som filt tager ca 90 procent af fugten smiley har solgt det flere gange.

• David N
    David N Tilmeldt:
    feb 2009

#7   25. dec 2011 Casper... Koster det ikke boksen?

• #8   26. dec 2011 nej slet ikke mener af en spray der dækker ca 8-10 m2 koster 100-125 kr. det er et billigt alternativ til og skulle skifte taget !

• David N
    David N Tilmeldt:
    feb 2009

#9   26. dec 2011 Casper.. Har du noget link ? Det kan sku kun være kønnere end masonit.

• #10   26. dec 2011 Nej da man køber det fra lindab som også laver stålplader og så vil de jo hellere sælge nye plader end spray men de kan købes igennem trælaster smiley

• #12   27. dec 2011 Havde samme problem i min garagen inden den blev sat istand som også er med stål tag. Efter vi har renoveret den, er det blevet meget bedre. Vi har ændret på udhænget så der er mere ventilation også har vi lavet et par indvendige dryp næser. Det har hjulpet meget

Kommentér på:
vedr kondens i skur

Annonce