{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

landzone grund - pris per m2 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Er der nogen herinde, der ved, hvad kan jeg gøre - hvem kan jeg spørge, hvor kan jeg kigge hen - for at finde ude af, hvor meget er prisen på k.meter for landzone i et bestemt område?

vi overveje at købe et lidt større grund på Fyn, i Faaborg-midt kommune, hvor det er kun 1/5 del af grunden, der er byzone, resten ar landzone. Vi kan godt se, hvad prisen på byzone cirka er for området, da der er også andre byggegrunde til salg i området. Men ... landzone må jo være billigere, men hvor meget billigere? Ejendomsmaleren mener det er en god pris, men det vil være for underligt, hvis han sagde andet.. Han mente også, at grunden var 50% byzone..

Håber på svar fra alle jer, der ved noget, uanset hvor lidt og ubetydeligt i måtte synes det er. Ve ved intet.. Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  landzone grund - pris per m2
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #1   25. okt 2020 som jeg ser det udregnes prisen ik efter zonen men efter udbud og efterspørgsel. Ergo, prisen er sat efter forventet salgspris uanset om den er 1/5 eller 1/3 byzone eller 50/50. Det påvirker selvfølgelig prisen om det er enten eller MEN så længe der er købere til dem og den sælges til en pris, der er sammenlignelig med andre grunde i området, så er zoneforholdet ret ligegyldigt.
    min pointe er kun, ja det gør den billigere men ik alverden.
    I bør undersøge om der er lokalplan for området eller det kun er tinglyste servitutter der er gældene mht hvordan der må bygges (hvis I altså har byggeplaner men det antager jeg at I har)....er der lokalplan bør I nok undersøge hvad der står i den INDEN i beslutter jer....


Kommentér på:
landzone grund - pris per m2

Annonce