{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor finder jeg en beregner?
  • Henrik I
    Henrik I Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 44
    #1   1. mar 2009 er det www.mybanker.dk du tænker på?

  • Christian M
    Christian M Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 105
    #2   1. mar 2009 Der er ikke ret stor forskel på KReditforeningerne... De følger hendholdsvis den korte og den lange rente. Forskellen ligger i bidraget, men det er nok ikke det der gør udslaget. Det er mere interessant hvad bank lånet koster!

  • Gigi L
    Gigi L Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 31
    #3   1. mar 2009 Jeg skal ikke låne hos en bank til de renter de kommer ud med.
    Jeg låner hos en kreditforening.

    Og ja Henrik, det var den jeg mente. tak skal du have smiley


  • #4   1. mar 2009 jeg mener man kan gå ind på både BRF og Realkredit Danmarks side og regne på hvad man kan låne hos dem smiley

  • #5   1. mar 2009 du kan se bidraget på mybanker.dk

    Selve lånets pris er afhængig af hvad og hvilken slags lån du vælger og til hvilke kurs du får forhandlet dig til, og det er der ikke nogen nævneværdig forskel fra RK til RK


  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #6   1. mar 2009 Gigi L

    Medmindre du har en del af udbetalingen selv, skal du jo låne de sidste 20% i en bank (kontra de sidste 13-16% da et par af procenterne jo gerne skulle være udbetalingen).

    Så ja, det er dyrt at låne i en bank, men de fleste banker samarbejder jo videre med realkreditforeningerne.


  • Gigi L
    Gigi L Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 31
    #7   2. mar 2009 Jeg har selv de sidst 20% i udbetaling, jeg har skam alt under kontrol smiley

  • Christian M
    Christian M Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 105
    #8   2. mar 2009 Der er som sagt ikke ret stor forskel på de forskellige RK foreninger. Det handler mere om hvilket lån du vil tage og hvis det er et fastforrentet obligationslån du vil tage, så kan forskellen i kursen også gøre en lille forskel. Men det ændre sig hver dag og det kan du ikke finde på mybanker!

  • Henrik I
    Henrik I Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 44
    #9   3. mar 2009 Der blev jo kun spurgt efter en hjemmeside, ikke alt muligt andet.

Kommentér på:
Hvor finder jeg en beregner?

Annonce