{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.086 visninger | Oprettet:

Søren L
Søren L
Tilmeldt:
22. feb 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14

Tv = Ledninger ?? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg søger en kanon god ide. Jeg kan ikke rigtig komme på en flot løsning.

Jeg skal hænge nogle fladskærme op på en alm væg. Der er 3 ledninger. Et netstik, 2 strømstik ( Fra tv og digital tv ) - Regner med at kører netstikket op fra loftet, men så hænger den jo ned, det ikke skide pænt eller hvad?

Hvordan kan man lave det pænt? Det er lidt indviklet, og slet ikke sikkert det er beskrevet ordentligt. Men man kan ikke kør det langs gulvet, da det det er i den modsatte ende osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tv = Ledninger ??
  • Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #1   28. jul 2009 kabel bakker?? fås i alle størrelser

  • Søren L
    Søren L Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #2   28. jul 2009 Ser det ikke bare dumt ud når de kører en kabelbakke over fjernsynet? Eller er det bare mig.

  • #3   28. jul 2009 jeg vil sige hvis der skal en kabel bakke til så ville jeg nok sætte det hele samlet UNDER smiley men man kan jo bruge flere genstande som skjulere ? ellers skulle du fræse en revne til kabler, den løsning ved jeg så ikke hvor aktuel den er i dit tilfælde, men det nok det pæneste hvis du ingen synlige ledninger vil have ? smiley

  • Clemen C
    Clemen C Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Svar: 17
    #4   28. jul 2009 Du kunne jo gøre som jeg har gjort:

    (link fjernet)

    (link fjernet)


  • Søren L
    Søren L Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #5   28. jul 2009 Clemen C -> Hvordan er det lavet ?

  • Søren L
    Søren L Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #6   28. jul 2009 Rasmus P - > Der er tapet på de 2 af væggen, den sidste er mursten. Så det vist ikke så smart, selvom det er optimalt.

  • Clemen C
    Clemen C Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Svar: 17
    #7   28. jul 2009 Trukket bag gibsvægen imellem hulrummet mellem isolering og ydervæg.

    Til fjernsynet går der et strømkabel og et hdmi kabel. hdmi kablet går så 10m i vægen ud til et media center der står gemt af vejen i et lille opbevaringsrum.

    Til forstærkeren løber der 4x ht kabler, netledning, usb kabel samt digital lyd - usb og coax løber også de 10m til mediacenteret.


  • Søren L
    Søren L Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #8   28. jul 2009 JA GOOOODAW DOH smiley - Flot lavet, men det bliver ikke her. Alt for omfattende.

  • Clemen C
    Clemen C Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Svar: 17
    #9   28. jul 2009 Tog noget tid, og krævede noget arbejde - men bagefter er det det hele værd.

    Sjovt når kærsten har veninder besøg der sidder og undre sig over hvorfor fjernsynet kan tændes når der ikke er nogle kabler til det smiley


  • #10   29. jul 2009 http://www.boliggalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=772

    Det samme har jeg gjort.


  • #11   29. jul 2009 Det flotteste er helt klart, hvis du fører kabler fra gulvet og op. -Eventuelt i en skinne.

    Idag kan man købe gulvlister, hvor der er indbygget kabelskjuler i. Ret smart...


  • Søren L
    Søren L Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #12   29. jul 2009 Jeg søger mere end løsning hvor det ikke er muligt at ødelægge en væg og smide alle kabler derind smiley - Men det er satme flot, og helt sikkert den pæneste løsning.

    Problemet med at kør alle ledninger fra gulvet er, at jeg har en switch på loftet, hvor alle ledninger til fjernsyn skal kører ned fra. Det ville være et kæmpe arbejde og mange mange ekstra meter kabel ved at kør dem langs listen .


  • #13   29. jul 2009 nåå for den, altså det billigste og nemmeste er da bestemt at få fat i en kabel bakke og køre dem fra loftet og ned.

    Personlig havde jeg nok rillet dem ind smiley


  • Søren L
    Søren L Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #14   30. jul 2009 Rillet dem ind i en væg med tapet? Det giver jo en masse arbejde med nyt tapet osv?

  • #15   30. jul 2009 haha ja, men skal du ha det til at se godt ud så skal det laves ordentligt, fra starten smiley

  • Søren L
    Søren L Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #16   1. aug 2009 Selvfølgelig . Men så vil jeg heller vente til væggen skal vandskures, og bruge en kabelbakke indtil videre.

  • René S
    René S Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 24
    #17   31. aug 2009 Så kan du bare køre kabelbakker ned fra loftet for hver 2 - 3 meter. Så ser det ud som om det skal være sådan.... smiley Hehe...

Kommentér på:
Tv = Ledninger ??

Annonce