{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.269 visninger | Oprettet:

Trine J
Trine J
Tilmeldt:
16. jun 2008
Emner: 1 Svar: 1

spændende gæsteværelse.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Vi mangler nogle ideer til at gøre vores gæsteværelse helt færdigt, lige gi det prikken over i'et. Lige nu er det indrettet med 3/4 seng, natlampe, rumdeler med håndklæder, spil, blade mm. Der er musik, tv, spejl og knager og så mangler vi noget til væggen/væggene.. Det må gerne være noget der evt. fylder det meste af den ene væg eller noget der måske fylder lidt på alle rummets 4 vægge.. Det kan være noget man maler eller noget med noget stof.. Kan godt li noget der er sådan lidt anderledes og i resten af huset er der indrettet lidt efter temaet "at rejse"..
Nogle der har nogle ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spændende gæsteværelse..
  • Penelope -
    Penelope - Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 29
    #1   7. feb 2009 et spændende tapet på den ene af væggene??

  • Trine J
    Trine J Tilmeldt:
    jun 2008

    Emner: 1 Svar: 1
    #2   7. feb 2009 Penelope: Jeg har også tænkt på noget med noget tapet.. Men det skal jo også være noget tapet alle kan holde ud at se på... Tak for ideen..

    Tom A: Der er ikke særlig meget rejsetema over det hele endnu, ud over de små ting forskellige steder som jeg synes er af temaet "at rejse", men det er ikke sikkert at det kan ses så meget på billederne. Derudover skal det siges at det jo slet ikke er færdigt endnu..
    Kan være du har nogle ideer til hvordan jeg får rejse temaet mere ind i boligen??


  • Sara G
    Sara G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Svar: 2
    #3   8. feb 2009 hva med noget tapet med jordkloden, ved man kan få sådan noget "tapet" med eks skov, solnedgang og sådan noget det er bar hammer flot...

  • Sara G
    Sara G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Svar: 2
    #4   8. feb 2009 http://posterland.dk/subcategori/vaegtapeter/hel-vaeg/385_833/48:2a:2

    her var et link til det tapet jeg mente


Kommentér på:
spændende gæsteværelse..

Annonce