{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger -
  • #1   29. aug 2008 nej - men man kan se billeder og salgs annoncen - og bare give gode råd

• #2   29. aug 2008 sandie: har lært meget af erfaring at billeder langt fra siger noget om huset..... billeder snyder så meget så man tror det er løgn.....

• #3   29. aug 2008 Det drejer sig om et hus fra 2006 - det var mere for at høre om det kunne være et evt. godt køb

• #4   30. aug 2008 det er jo svært at sige om huset er de penge værd... der afhænger jo af så mange ting...

• #5   30. aug 2008 OMG - bare glem det !

Det er sørme også svært at se nogle billeder igennem og sige et svar UDFRA billederne - vores beslutning bliver jo ikke taget ved eventuelle kommentare !

• #6   31. aug 2008 Hej Sandie H.

Jeg vil da gerne kigge på billederne og huset og give mit besyv med, købte selv hus for 3 år siden og det kan være noget af et marked.

Og tag dig ikke af hvad Morten M siger, du har din holdning og han har hans.

• #7   1. sep 2008 Sandie.. ud fra billeder er det sikkert et rigtigt flot hus.. men men men kan du se om der fugt nogen steder inde i huset - løse klinker på badeværelset - utætte fuger - ulovlige el installitionr - revner i taget - utæt undertag og der kan være mange andre ting..!

Mit råd til dig..: gå ud og gik på huset og gennemgå det grundigt så du ved hvad du smider penge i. Håber du kan bruge noget fra min roman : )

Kommentér på:
Søger -

Annonce