{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.588 visninger | Oprettet:

Nick A
Nick A
Tilmeldt:
15. sep 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17

Bredbånd/Tv {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Min kæreste og jeg er lidt i tvivl om hvad vi skal vælge, vi har købt hus lidt ude på landet, og skal jo selvfølgelig have fat i noget tv og internet.
Hvad gør i andre som bor lidt landligt? er det parabol eller kabel? og er et et samlet tilbud fra samme udbyder?

På forhånd tak


På udkig efter godt og billigt bredbånd?
På TjekBredbånd.dk får du overblik over de forskellige udbydere, der tilbyder lige netop det bredbånd, du har brug for. Find det bedste tilbud her.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bredbånd/Tv
  • #1   29. nov 2009 Vi har før haft Canal digital og Viasat, men har nu TDC HomeTrio, og det er bestemt det som jeg syntes bedst om, da det er med harddisk optager og det hele. smiley

  • Nick A
    Nick A Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #2   29. nov 2009 R.J
    Okey men har i også internet hos TDC så?


  • #4   29. nov 2009 Ja det er TV/Internet og telefon. dog bruger vi ikke telefon delen, men det skal man have med af en eller anden grund.

    Men ja der kan være for langt til centralen for nogle folk. Min bror kunne feks ikke få det. Men det hører vidst til sjældenhederne at det ikke kan lade sig gøre. Dog bliver det ret dyrt hvis man skal have Viasat pakkerne med osv..


  • #5   29. nov 2009 Vi bor detsværer for langt fra centralen 3800M. så vi har internet og telefon fra Dansknet og Canal digital.
    ville også helst have haft en samlet pakke men det kan ikke lade sige gører pt. heldigvis lover yousee af vi kan få cabel i løbet af næste år så skifter vi nok. smiley


  • #6   29. nov 2009 vi bor også for langt fra til at få TDCHome-trio.
    vi har haft en del undersøgelser igang herude omkring fibernet, så hvis vi er heldige går de igang i 2010.

    indtil videre har vi viasat + telefoni/bredbånd hos DLG tele.


  • René S
    René S Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 24
    #7   11. dec 2009 Har hele skidtet hos Profiber / Energi syd via fiber.

    Det er lidt dyrt, men havde ikke andre muligheder, da TDC´s gamle ledninger i området er totalt nedslidte.

    Er dog utroligt glad og tilfreds med fiber løsningen, synes dog bare at de har skruet prisen lige højt nok op..


Kommentér på:
Bredbånd/Tv

Annonce