{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.358 visninger | Oprettet:

sabrina m
sabrina m
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Ikea køkken {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

vi er ved at skal have nyt køkken og ville høre om i havde nogle gode råd. måske selv har et ikea køkken osv.

har altid haft en ide om at man ikk køber køkken i ikea, men har hørt så meget godt om det her på det sidste..

sabrina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikea køkken
  • #1   15. jul 2009 Den sidste test af køkkener jeg har hørt om, er den magasinet Tænk har lavet, og der var Ikea det bedste valg, og HTH floppede vist ret meget.. Men har ingen egen erfaring smiley

• sabrina m
    sabrina m Tilmeldt:
    jul 2009

#2   15. jul 2009 okay smiley mange tak smiley

• #3   15. jul 2009 Jeg har et Ikea køkken og jeg er rigtig glad for det. Det er nemt at samle og så er det billigt i forhold til et HTH køkken. Kig min profil, der er et par billeder af mit køkken. Det er ikke et stort køkken. Men jeg tror vi gav 25.000 kr. for alt. Inkl. elementer til bryggers. Det gode er at man kan skifte lågerne ud hvis man bliver trætte af dem og vil have nyt. Og det koster ikke ret meget.

• #4   15. jul 2009 jeg har haft ikea køkken og jeg skal have det igen smiley jeg synes det var super lækkert smiley

• #6   15. jul 2009 Rabatten havde også en test af et dyrt mærke og Ikea og Ikea vandt og mange af deres ting er altså kvalitet.. og godt stabilt..

• Jesper `
    Jesper ` Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 46
    #7   15. jul 2009 vi kiggede på ikea køkken da vi skulle have..men når alt kom til alt (uden hårde hvidevare) var det ikke billigere end HTH GDS.... fik komplet mørk valdnød køkken i hth, til 25.000 kr, total x. hårdehvide vare.. , det rendte i ca 50k, med nye kvalli hårde hvide vare, købt Engros hos lavpriskøkner.dk eller hva de kalder sig..

og hth ga 20% rabbat (november tilbud) eller hva de kaldt det, man kan sku altid forhandle sig frem til det, men umiddelbart kan jeg ikke se den store forskel på kvallitet udover Easyluk fra hth er mere (komfortabel)

og fik kanon go service, og gratis tegninger

• Jesper `
    Jesper ` Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 46
    #8   15. jul 2009 (link fjernet)

et enkelt billede, som det ser ud her

• #9   15. jul 2009 jeg har set en del ikea køkkner og jeg vil sige at kvaliteten er OK, men når man kommer til levetid, så vil jeg æde mit græs på at de holder under det halve af tiden som et kvalitets køkken gør

jeg skla ALDRIG have noget fra ikea ind i mit hus, lige på nær sådannne småting der LET kan skiftes

• #10   15. jul 2009 Køb fra ikea i tyskland og spar endnu flere penge...

• #11   15. jul 2009 har købt vordingborgkøkken de sidste 2 gange
    Men næste ang står den på Ikea

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Svar: 24
    #12   15. jul 2009 Min kære mor, har for nylig købt et stort køkken i IKEA til hendes sommerhus. Og der er kvalliteten helt i top.

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 4
    #13   15. jul 2009 Hey.

Er selv tømrer og har sat en del forskellige køkkener op, men selv har jeg 2stk ikea køkkner, kviliteten er lige så god, og ofte nemmere at sætte op. se evt det ene i min profil, kostede 18.000kr excl. hvide vare

• #14   16. jul 2009 det køkken mine forældre havde var hth og det vi havde var ikea.. deres køkken måtte ha skiftet låger ret hurtigt mens vores ikke fejlede noget somhelst..

og hvis ikea er testet bedst så er det jo også kvalitet :

• kenneth k
    kenneth k Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #15   16. jul 2009 har selv lige sat et ikea køkken i og der er ikke noget at klage over (Der er også 25års garanti på det) men jeg købte bordplade i tømmer handlen og lave det til mit eget på det ikke liner alle anter ikea køkkender. men bare spring på der er ikke så svært:-) heller lykke

• #16   16. jul 2009 (link fjernet)

• sabrina m
    sabrina m Tilmeldt:
    jul 2009

#17   16. jul 2009 Mange tak alle sammen smiley jeg tror jeg springer ud i det. vi har et okay stort køkken, og jeg kan få et køkken for 30.000 med alt. integreret opvaskemaskine, køleskab, indbygget ovn og mikro osv smiley men at lave tegningerne på deres hjemme side er det sværeste smiley

• Mr. M
    Mr. M Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 41
    #18   16. jul 2009 Arbejder hos HTH, og den test "tænk" har lavet er jo helt hænd i hampen. Problemet med testen er at det HTH køkken som de valgte at teste ikke er på marked mere.
    Vi sælger de skuffer som Easyluk.

HTH har så vidt jeg ved sendt en klage over at det ikke var to "ens" køkkener som blev stilt op imod hinanden.

Men syn på sagen er at HTH GDS sagtens kan følge med IKEA mht. pris. Men få lavet nogle tilbud.

• #19   16. jul 2009 Har ikke selv erfaring herfor - men min far's to sidte køkkener er fra Ikea, som han er meget glade for smiley

• #20   17. jul 2009 vi har ikea køkken og er meget glade for det du kan se det i vores profil

• #21   17. jul 2009 Vi har et kvik køkken, det er super lækkert. Vi så på et hth, men vi var dybt skuffet over bunden i skufferne.

Kommentér på:
Ikea køkken

Annonce