{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.427 visninger | Oprettet:

Ang. elleverandør som solcelle ejer {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Min kæreste og jeg har for nylig købt en ejendom på landet. Ejendommen har solceller, og jeg må indrømme at det er et emne vi er lidt på bar bund omkring, siden vi kommer fra en lille lejlighed i byen.

Jeg har desværre heller ingen omgangskreds der her gjort sig erfaringer med solceller, og derfor intet netværk at trække på i forbindelse hermed. Vi syntes begge at det er en jungle når vi søger rundt på nettet, og vi håbede derfor der sad nogle her på forummet, med noget erfaring med solceller.

Vi er kommet til et punkt hvor vi skal registrer os som nye ejere af solcellerne, og i den forbindelse vælge en elleverandør. Vi har kigget lidt på Energi Nord, men er stadig ikke blevet helt kloge på om det er en god virksomhed at satse på. Er der nogle med bopæl nær Hobro/Ålestrup/Arden, der har noget erfaring m. solceller, og er glade for at være kunder ved et specifik elselskab?

Ydermere ville jeg meget gerne høre jeres erfaring i forhold til om i har syntes det var en fordel at have en fleksibel ordning, eller fast ordning?

På forhånd tusind tak til jer der har tid til at sætte sig ned, og dele deres erfaringer smiley

Med venlig hilsen
Simone


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. elleverandør som solcelle ejer
Kommentér på:
Ang. elleverandør som solcelle ejer

Annonce