{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.893 visninger | Oprettet:

Hvem skal betale? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har nu boet til leje i et hus i næsten 3 år. Udlejer er privat og der er derfor lavet en helt traditionel lejekontrakt.
Jeg betaler 8000.- om måneden som der står anført i lejekontraktens punkt 3. Der er ikke anført andet i dette felt.
Ved punkt 5 står der at jeg selv skal sørge for opvarmning af lejemålet. Så vidt så godt.
Jeg har så i min egen gode tro betalt alle de regninger der er kommet ind i løbet af de 3 år, herunder også renovation, afledning af spildevand m.m. Jeg har så læst flere steder, at denne udgift påhviler udlejer. Så vil jeg gerne lige høre jeres mening herinde. Det er trods alt alligevel blevet til en del penge over 3 år, som jeg i princippet har sparet udlejer for hvis det viser sig, at jeg har ret?
Jeg hører meget gerne jeres input til hvordan det evt. kan være flettet ind i lejekontrakten under punkter jeg ikke lige kan gennemskue, eller om han slet og ret har dummet sig, ved ikke at anføre det nogen steder. Hvis det viser sig, at jeg har ret, hvad vil være det bedste næste træk? Jeg tænker på at jeg har brug for noget dokumentation fra mere officielt hold, at jeg har ret i min sag og han skal betale.
Jeg glæder mig til at høre fra jer.
Ps: Der kommer ind i mellem skorstensfejer. Den regning betaler udlejer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem skal betale?
Kommentér på:
Hvem skal betale?

Annonce