{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
15.972 visninger | Oprettet:

Profilloft til listeloft ish {{forumTopicSubject}}

Hej
Er ny på denne side, og er også nybagt husejer.
Har fundet et nyere hus, men er virkelig ikke til de klassiske profil brædde loft, eller hvad de nu hedder.
Har derfor tænkt på om man kunne shine dem op, og gøre dem lidt mere personlige.
Har tænkt på at hvide dem, så man stadig kan se lidt træ.
Har tænkt på at male dem helt hvide.
Men har også tænkt om man ikke kunne male de smalle fordybninger i samlingen sorte?
Hvad tænker i? inden jeg maler noget sort :I
Har prøvet at lave et eksempel på billedet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Profilloft til listeloft ish
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #1   31. maj 2019 hvad skulle formålet være med at sortne mellemrummet? at lave kontrast til det hvide vil fremhæve de hvide brædder, er det formålet?

    Det bliver ikke let at få det malet sort bagved pænt uden at afmontere dem. Jeg havde personligt enten holdt mig til det nuværende, hvidolieret dem eller sat andet loft op


  • #2   31. maj 2019 Kan se hvad du mener. Hvis jeg skulle gøre det, skulle jeg måske gøre brædderne lidt mørke med olie. Hmm.
    Synes bare ikke budget rækker til et komplet listeloft til 20-30.000,- smiley


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   4. jun 2019 brædderne mørkere med olie...?

    igen, hvad skulle formålet være med at sortne mellemrummet? hvad vil du gerne opnå som slutresultat?

    alternativt er jo at sætte gipsplader på, spartle og male istedet men det er ej heller gratis.



Kommentér på:
Profilloft til listeloft ish

Annonce