{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jordvarme og solenergi.
  • sanneogbo n
    sanneogbo n Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 77
    #1   29. maj 2013 Jeg har jordvarme og er glad for det og det er i et hus som jeg og kæresten har renoveret så ikke ny byg, og jeg skal også have solceller em gang om det kan betale sig er nok svært og sige, jeg syntes det nemt og så det også billig og have kørne indkøb er lidt dyrt men ellers dejligt nemt

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #2   30. maj 2013 Har Solceller og Jordvarme.

Soleceller kan efter min mening stadig betale sig selv om ordningen er blevet væsentligt ringere. Dog vil afkastet være meget lille hvis du har behov for at låne pengene og dermed også skal tage renter med i regnestykket.

I forhold til mit jordvarme anlæg, er jeg endnu ikke helt tilfreds. Det er helt nyt og jeg er blevet fortalt at det først virker optimalt efter et par år. Det har siden oktober brugt ca 4500 kW hvilket svare til en varme udgift på ca 10.000.- for 8 mdr. Det synes jeg er alt for meget i et helt nyt hus.

• sanneogbo n
    sanneogbo n Tilmeldt:
    dec 2008

#3   30. maj 2013 Det da heller ikke galt når du har solcellerne til og lave strømmen til dig

• claus K
    claus K Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #4   31. maj 2013 T B.. Hvor stort er huset. og Hvor mange er i...? Vores hus er på 162 KVM vi har brugt 9600 KW i 2012 Jeg har et mindre værksted som os er med i forbruget. Vi er 2 voksne 3 børn

• Peder M
    Peder M Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 27
    #5   31. maj 2013 Byg et fyrrum og brug træpiller..... Jordvarmens koster en formue i strøm ligesom varmevækslere, og solceller er blevet en 0 løsning.. Et godt pillefyr er stadig det billigste

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #6   31. maj 2013 Min kone og jeg. En bette på 10mdr og en på 3 år. Husk at forbruget jeg nævnte kun er forbruget for selve jordvarmefyret. Elforbruget kommer oveni.

Huset er 220kvm og opført som lavenergi.

• sanneogbo n
    sanneogbo n Tilmeldt:
    dec 2008

#7   31. maj 2013 Det også et stort hus men kan vise din jord tyve ikkeer den helt rigtige. Mit er hus er160 km2 og jeg har brugt 6500 kw og det også med lys og tv men vi er og også kun to voksne men vi spare bestemt ikk på varmen der har vært ca 25 grader i stue/ køkken hele vinteren og samme for gang og wc så det kan du vist ikke gøre billigere med piller PederM

• claus K
    claus K Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #8   1. jun 2013 Pillefyr. Har vi haft og skal aldrig i livet ha det igen. Jordvarme køre altid.

• Peder M
    Peder M Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 27
    #9   1. jun 2013 Kommer meget and på fyret. Passer vel 11 forskellige pillefyr og det svinger meget hvor gode og servicevenlige de er... Regel et, hold dig fra fjernsug!

Kommentér på:
Jordvarme og solenergi.

Annonce