{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Fullrate Nogle forslag {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen... For 3-4 mdr siden fik jeg fullrate 8 mbit, de første par mdr kørte det bare og jeg var godt tilfreds... Men de sidste 2 mdr ca har jeg oplevet meget ustabilitet.. Så for en uges tid siden fik jeg nok, og snakkede med dem man-torsdag da de jo lukker kl 17 og man selv skal klare alt ved det... Er ikk hjemme i tid til jeg kan ringe til dem mens de har åben... Og nu fik jeg ny router idag, lortet virker stadig ikke...

Jeg oplevede HVER dag en ventetid på 45 min, altså 4x45min som jeg selv skal betale, mit net falder af med mellem 10min-2 timers intervaler... Kort sagt, mener SLET ikk jeg har fået hva jeg har bestilt.. Nu vil jeg bare høre om der er nogle som ved hvor jeg står ? Kan jeg opsige, hva har jeg ellers af muligheder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fullrate Nogle forslag
  • #1   13. nov 2008 Kan det her hjælpe : (link fjernet)

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #2   13. nov 2008 Hej Benjamin.

    Vi havde TDC, og alt kørte fint indtil min far besluttede at vi skulle havde Fullrate da det jo er billigt, allerede inde skiftet havde jeg paraderne oppe, da jeg havde hørt fra mange det var noget lort.

    Og må sige det lever fuldt op til det rygte. magen til lort skal man da lede længe efter. Vi ved at det køre på tdc linje, så lijne fejler intet da vi ikke havde probs før.

    Men ja, nu med Fullrate er der 2-4 afbrydelser af nettet om dagen, det hopper lige af et 1/2 - 5 min. og så på igen.

    Min far har så snakket med dem og de vil så overvåge linje, men stod det til mig skiftede vi probte til TDC igen.!

    - Kasper C


  • #3   13. nov 2008 Vi er også skiftet fra TDC til Fullrate, da de lokkede med et godt tilbud om at mange dobble forbindelsen, til ingen penge, som i selv nævner kører de på tdcs net, så det ikke er der problemet ligger. Vi har problemer i at forbindelsen ikke er hurtig nok, er 1½ mbit under hvad vi betaler for, i henhold til deres speedtest. Så snakker de om, det kan være vores trådløse router den er gal med. Men jeg ved sku ikke lige, er meget utilfreds med dem. Vi arbejder pt begge så det er umuligt for os at ringe inden kl 17.
    Jeg havde ellers hørt fra en kammerat inden at det skulle være kanon godt. Men må nok indrømme at jeg ikke er tilfreds overhovedet.
    Nu er man desværre bundet af det halve år, men man burde da kunne gøre noget ved det. På en eller anden måde. de lever jo ikk op til det man betaler for?

    Kåre (Camillas kæreste)


  • #4   14. nov 2008 camilla k: mener også der står at hvis man bor for langt fra centralen kan man godt få leveret mindre speed end det betalte.. det står næsten alle steder..
    der står også mange steder at de prøver så vidt muligt at levere den bestilte hastighed.. smiley

    ja det er dårligt, men de har jo skrevet det..

    min bror har fullrate og har ALDRIG haft problemer.. han er meget tilfreds med det smiley og glæder mig til det også kommer hernede hvor jeg bor.. smiley


Kommentér på:
Fullrate Nogle forslag

Annonce