{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.504 visninger | Oprettet:

Preben Krogh J
Preben Krogh J
Tilmeldt:
13. okt 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 25

Opsagt lejlighed- får ekstra regning {{forumTopicSubject}}

Kære baboom
jeg har opsagt min lejlighed som jeg nu har boet i siden nov hvor jeg er blevet træt af og bo ,der bliver ikke lavet det man ber om og varmer ikke ordenligt osv(men nu lige meget her om sommeren)
fakta jeg betaler 800 om måneden i olie hernede, og nu får jeg en ekstra regning på 57xxkr i ole og synes det er,overdrevet meget for 65kvm2 og det er for 6 måneder

hvad synes i jeg skal gøre? er lidt grøn indenfor området.
påforhånd tak
-Preben krogh-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opsagt lejlighed- får ekstra regning
  • #1   3. jul 2011 Jeg ville finde min kontrakt frem og kontakte LLO.

  • #2   3. jul 2011 okay det må jeg prøve smiley

  • Ninna C
    Ninna C Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 24
    #3   3. jul 2011 Altså de 800 kr er det fast? eller a'conto? det skal stå i din kontrakt. hvsi det er a'conto (evt beregnet ud fra sidste års forbrug i lejligheden) ja så er der ikk rigtig noget at gøre.. (udover hvis ikk du hr modtaget en opgørelse over forbruget. du har ikk krav på at betale noget du ikk har en opgørelse på, altså udspecificeret regning) men hvis du kun skal betal 800 kr i måneden for olien/varmen til udlejer, selvom du enden bruger mere eller mindre, er det ham dre hænger på hver en krone udover de 800kr.. har nemlig selv været det igennem.. og fik en regning hvo´r der bare stod varme, og så et beløb, men ud har krav på at få alle data omkring varmen der overhovedet er hvsi det er a'conto..

  • #4   4. jul 2011 okay der står godt nok a conto, men kan jo ikke passe at en person skulle have brugt for over det dobbelte

  • #5   4. jul 2011 hej nu siger du selv at der ikk varmer ordentligt? men hvad mener du? og vi har jo haft en hård vinter. og hvis huset ikk er isoleret så fiser varmen jo bare ud. plus at olie er blevet meget dyrt

  • Mægleren !
    Mægleren ! Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Svar: 90
    #6   4. jul 2011 Olie er dyrt og hvis ejendommen er dårligt isoleret, så kan forbruget sagtens lkigge meget højt. Hvis du kun har betalt aconto, hvilket er meget normalt, så skal du betale for det ekstre varme, som du har forbrugt.

  • #7   4. jul 2011 jamen vinduer er utætte, og luft i radiatorne konstant. men må bare betale så og komme videre?

  • Mægleren !
    Mægleren ! Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Svar: 90
    #8   4. jul 2011 Der er ikke rigtigt andet at gøre...

    Hvis du skal ud og leje noget andet, så overvej at spørge efter den seneste årsopgørelse over lejemålets forbrug. Så har du et nogenlunde billede af det forbrug, som du bliver udsat for.


  • #9   4. jul 2011 jae det kunne da være en god ide, tak for det.

Kommentér på:
Opsagt lejlighed- får ekstra regning

Annonce