{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.548 visninger | Oprettet:

Søger lide hjælp til finde ting! {{forumTopicSubject}}

Jeps, har udset ALLE JER til hjælpe mig..
I vil jo gerne ha lidt at lave smiley

1)
Først søger jeg en ramme til billede der er 61*91 smiley
Den må ikke koste alverdens.. Læs MAX 300 kr. smiley

2) Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lave en pakkekalender til min svigermor af 24 små ting. Mangler de 20 ting, da advent gaverne er nogenlunde fundet.
Gaverne i hverdagen skal være små ting der ikke koster det vilde. Hun er knap 50 og mangler ikke rigtig noget.
Så frem med ideer folkens!

3) Søger en film fra 80'en der hedder gulag, det er autentisk film fra 2 verdens krig mener jeg. Den handler om nogen der flygter via en togvogn, blir hjulpet af nogen nordmænd mener jeg.. Hæng mig ikke op på det. Det er en min svigermor ønsker sig. Vi aner ikke om den findes på dvd, kan ikke finde den på cdon.com

Her er lidt til jer! Håber i kan hjælpe mig lidt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger lide hjælp til finde ting!
  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #1   11. okt 2008 Nr. 2
    Kan du gi lidt mere info om din svigermor?
    Fek. er hun til hygge, samler hun på noget, det vil måske gøre det lidt lettere. Noget helt andet, så syntes jeg det er rigtig sødt, at lave en pakkekalender til hende.


  • tinna s
    tinna s Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 49
    #2   11. okt 2008 der er tusind småting, det kan jo sagtens være en hverdags ting, s¨spare hun bare at købe det selv men hvis du begynder nu så kan man finde mange ting der er billige.sæbe,shampoo,lys,juleting,servietter,kryds og tværs,billig bog,skrabelod,slik,blomsterløg,en pakke lækker chokoladedrik til en kold aften,halstørklæde,hue,vanterhåndarbejde?,flot bog til at skrive i,kalender 2009,o.s.v det nemmeste er at kigge hvergang du er ude og handle man kan tit finde noget der er sat meget ned, jeg har lige købt herstal bakker for 20 kr

  • #3   11. okt 2008 Hun er brøndby fan, elsker delfiner, og har skøn beagle hun bruger masser tid på lufte, snakke med sine veninder. Hun er meget til sterinlys, går til sådan nogen candlelight partyer, hvor de får forklaret alt muligt om lys! Hun holder meget af tykis/isblå farver !

    det ville være nemt købe sæber osv. men hun har skab med sådanne ting til de næste 2 år tror jeg..

    Men havde ikke tænkt på hue og vante, haltørklæde, det var en god ide, det har hun ikke..


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #4   12. okt 2008 Tak.......
    Noget der har med Delfiner at gøre, feks. bøger, cd´er med delfinsang.
    Måske noget til hunden, som hun også får glæde af, ny snor, halsbånd m.m.
    Stearinlys og servietter kan man aldrig få nok af, hvis man er til hygge. ( har selv mange forskellige, og mange åbne, jeg bruger aldrig én pakke op, men åbner efter behov, og hvad det skal passe til ).
    Og der findes jo så mange fine i dag. Kender godt det Party med lys, men de er ret dyre.
    Men nogen af tingene er nok også lidt dyre, i forhold til at det skal være en pakke hver dag, men så kunne man måske ta´ hver anden dag.


  • #5   13. okt 2008 Det var god ide, med lidt delfin sang, og noget til vovsen! Ja vi må se hvor mange ting jeg kan finde på, ellers får hun en hver anden dag

  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #6   13. okt 2008 Jamen held og lykke med det smiley

Kommentér på:
Søger lide hjælp til finde ting!

Annonce