{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

Sikke en fridag.. (lidt langt) {{forumTopicSubject}}

Har fået ny nabo. Der har altid været en hel masse mennesker rendende hos ham.. Det er hvad det er.
Han holdte fest igår, hvor de var så fulde, at de faldt ned af trapperne.. Nå, det er hvad det er..
Så her i eftermiddags kommer der s*u he***de en og sparker hans dør ind og går så igen, da han(naboen) ikke er hjemme. Blev simpelthen bare så forskrækket da jeg hørte døren blev sparket ind, murbrokker der faldt ned. Er jo alene, så har ikke nogen, ud over hunde, der kan passe på mig.. Turede ikke gå ud for at se hvad der var sket, så kiggede ud af vindet og så, at de kørte, så turede derefter godt gå ud og se hvad der var sket. Der var som sagt murbrokker over det hele, døren stod åben.
Det må ha' været personlig, for så ham der satte sig ind i bilen og han havde ikke taget noget. Så går ud fra, at det ikke var indbrud, men som sagt personligt i en eller anden form..
Blev bare så forskrækket, så prøvede at få fat i udlejeren for at hører hvordan jeg skulle forholde mig. Han tog self. ikke sin telefon så ringede til MoAr smiley Hun blev edder-tosset og NU skulle jeg bare finde noget andet at bo i (er ikke et godt sted)
Så et par timer efter var jeg ude og se på en ny lejlighed smiley - den er bare såååå fin!! ca. 100 m2, med have, walk in clothset (staves??) Den bliver lavet i stand med nye lofter, tappesert, malet, helt nyt køkken (revet væk ned så det bliver dobbelt så storet & vigtigst af at - der er stor have til, som Erna kan komme ud og løbe i (udgang fra køkkenet af smiley
Nå, så har jeg jo total optur på da jeg kommer hjem igen, at jeg måske kan komme væk derfra. Når kun lige ind da politiet banker på døren - havde talt med naboen, at jeg havde set og hørt sort set hele episoden, så self. ville politiet gerne tale med mig.. Nå, fortalte det hele & undestregede flere gange at jeg ikke skulle blandes ind i noget, og jeg var meget utyk ved hele situationen! Han var bare så super super sød og rar politimanden. Han kunne sagtens forstå mig, og syntes det var godt jeg var ved at finde noget andet. Han sagde, at hvis jeg var utryg igen, skulle jeg bare ringe 112 og så fik jeg så hans navn, som jeg så kan sige, så de ved hvad det drejer sig om. - han var endda ved at give mig hans nummer, men kunne jo være han ikke var på job, hvis jeg skulle ringe.. Så han var bare så sød!!
Nå, så skulle man jo mene det var det - nej nej, nu er naboen vist ud og gøre "gengæld"..! Han havde en masse venner på besøg og så den ene havde et alubat med..!
Så nu kan jeg bare ikke vente med at komme væk herfra!!

Det var så min fri dag.. :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en fridag.. (lidt langt)
  • #2   10. aug 2008 Jeppe :
    Nej, slet ikke en rar oplevelse..
    Har ikke fået den helt endnu - kun hvis prisen er "rigtig" på den smiley
    Og så skal den først sættes istand, så har ingen anelse om hvornår jeg kan flytte ind.. :S


  • #3   10. aug 2008 du kan bare bo hos mig mens du venter:P

  • #4   11. aug 2008 Sikke da en "dejlig" Nabo...Godt hvis du måske har fundet et andet sted nu da!! Du kan nok heller ikke vente med at flytte...

  • mick c
    mick c Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 303
    #5   11. aug 2008 ud og tis på hans dørmåtte smiley
    Jeg vil storts set mene at du ikke skal frygte noget da du er nabo. har ikke hørt at ufrivllige mennesker er blevet blandet ind i en fight. selv under rockerkrigen gik det ikke ud over naboerne selv om de brugte granater.


  • #6   12. aug 2008 sascha: det lyder godt nok osse grumt, ja hvis du ikke havde boet så langt væk så ville jkeg godt ha kommet dig til undsætning, for vi har et ekstra vælrelse vi prøver at leje ud..

  • #7   12. aug 2008 Betjenten lyder mig noget useriøs. At tilbyde sit private nummer.. Tsk. tsk.

  • #8   13. aug 2008 Tullepii : Mange 1000 tak, er jeg glad for smiley

    Claes : Synes nu det var rart med en flik betjent..- ikke hver dag det sker!
    Og så var det hans nummer til hans tjenste telefon.. Synes det er rart med medfølelse, sympati og omsorg fra et fremmede mennekse..


Kommentér på:
Sikke en fridag.. (lidt langt)

Annonce