{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Britt L
Britt L
Tilmeldt:
12. jun 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

boliggalleri - for dårligt! {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes efterhånden at der længe er blevet lovet at de manglene ting i markedet snart blev oprettet... deriblandt BOLIGMARKED!!! Syntes helt ærligt at det er for dårligt at der ikke sker en sk*d!! kan ikke forstå det tager så forfærdelig lang tid.... efter min mening er boligalleri oprettet for tidligt. der er alt for mange mangler på siden til at det er tilfredsstillende!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  boliggalleri - for dårligt!
  • #1   11. jul 2008 Britt boliggalleriet er IKKE oprettet for at købe / sælge boliger.

    Men for at FREMVISE sin bolig......Derfor det hedder Galleri !

    Og hvem har lovet dig noget ?
    Ingen !


  • #2   11. jul 2008
    Sandt Louise....


  • #3   11. jul 2008 Rolig nu :o)
    Det tager sin tid at lave det hele, det kommer ikke bare på en dag eller to !

    Og som tanja siger er det et galleri, ikke et boligmarked som sådan :o)


  • Jesper N
    Jesper N Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   11. jul 2008 Slap a man...

  • Jesper N
    Jesper N Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   11. jul 2008 Men må også nok indrømme at jeg ikke helt forstår hvorfor siden er blevet åbnet før den er helt færdig. Nu tænker jeg specielt på logoer osv i markedet. Kan huske den første dag siden blev åbnet, der var kun 5 forskellige kategorier i markedet. Forstår ikke man ikke ventede lidt med at åbne siden.

  • Jesper N
    Jesper N Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   11. jul 2008 Til den var mere færdig...

  • #7   11. jul 2008 Sådan er det med alle gallerier der er kommet med tiden, jeg har endnu ikke set et, der har været fuld opsat før det blev frigivet.

    Jeg har set opstandelsen af de fleste, hvis ikke dem alle.


  • Rikke L
    Rikke L Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #8   11. jul 2008 Øhh er det mig der har misforstået noget ,

    efter min mening kan man ikke tillade sig at brokke sig over et produkt eller en service der er gratis ,

    vær dog bare glade for at der er nogen der overhovedet gider bruge tid på at lave noget vi andre kan bruge ,

    eller find et andet sted at være ! ,

    helt ærligt


  • #9   11. jul 2008 rikke l...

    Ja det er gratisk i øjeblikket... Men det bliver det så sandlig ikke ved med at være......


    Til jer Hjælpe-Administrator...
    Kan i ikke få det lavet sådan man kan stemme lav og middel.... Der er sku ikke noget valg muligheder øjeblikket.........


  • #10   11. jul 2008

    Joow hvis flere efterlyser hele bedømmelses systemet kan man vel godt.
    At 1 mangler det er ikke nok :o)


  • #11   11. jul 2008 Jeg vil også gerne have hele bedømmelses systemet. Høj eller ekstra høj er ligesom ingenting hværd, så jeg har valgt at slet ikke stemme. Så lad os få lidt muligheder (o:

  • #12   11. jul 2008

    Okay så er i 2 :o))



  • #13   11. jul 2008 syns nu det er fint med høj og x høj.... syns man ikke om nogen så lad være at se på den.... min mening.......

  • #14   11. jul 2008 tanja...

    kan du ikke lige sørge for at jeg bliver Hjælpe-Administrator...

    For jeg tror at vi kan få et godt samarbejde ud af det......


  • #15   12. jul 2008 Hvis der ikk er nogen bedømmelser at vælge imellem, kan der jo ligeså godt lade være med at være nogen. At kunne vælge mellem høj og ekstra høj er da intet værd. Og jeg skriver/mener dette, til trods for, at min bolig nok får <b> mange </b> lave!!

  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #16   12. jul 2008 Amen, livet er da for kort til at brokke sig over at der måske mangler billeder til nogle knapper herinde eller at stemmesystemet måske ikke er det bedste! smiley

    Det er en gratis service - JA, læs = GRATIS !! smiley Det er helt frivilligt om man vil være herinde, og personligt synes jeg faktisk det er kanon spændende at se hvordan andre indretter deres huse! smiley

    Og tilmed har man mulighed for at spørge andre herinde om div. ting som lån, økonomi, ombygning etc. etc. - Igen, det er altsammen en Gratis service og Intet binder én herinde! smiley


  • #17   13. jul 2008 Manta Driver .

    Hvorfor tror du dog det ? :o))


  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #18   13. jul 2008 He he.. Det var da noget mærkeligt noget at slynge ud.. smiley "Kan du ikke lige gøre mig til hjælde-admin" smiley He he!

    Tanja, skal du ikke have oprettet et hus herinde også eller gælder det ikke for ha'erne..? smiley


  • #19   13. jul 2008 Mark B: jeg har da ikke brokket mig, jeg tigger bare efter en service mere. Jeg synes skam også det er en fed side, så tro mig, jeg prøver ikke på at spolere noget som helst!!

  • #20   13. jul 2008 hværd = værd

  • #21   13. jul 2008 Mark B, Nej det er valgfrit om man vil have hus på eller ikke.

    Og vi er ved at få lavet have osv, så der er ikke spor kønt :o)))


Kommentér på:
boliggalleri - for dårligt!

Annonce