{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.925 visninger | Oprettet:

7500-jonas
7500-jonas
Tilmeldt:
27. sep 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Renovering af linoleumsgulv {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg bor i et lejlighedkompleks med ca 20 år gamle køkkener I køkkenet er der lagt linoleumsgulv der vidst skal være en form for kork look, men det er ved at være noget slidt at se på. Når jeg vasker gulvet bliver det faktisk rigtig fint, og skinner som nyt, men kun så længe det er vådt. Når det tørre igen, bliver det igen, mat og slidt at se på, men så længe det er blankt og vådt shiner det virkelig det ellers aldrende køkken op.

Nu har jeg ikke været ude og høre i en gulvforretning endnu, da denne løsning sikkert er den dyreste.
Er der i stedet nogen her der ved hvordan man kan shine sit gamle linoleumsgulv op uden det koster en formue? Evt om der findes en lak man kan give det?
Jeg bor som sagt til leje, så jeg gider ikke ud og købe nyt gulv eller have proffesionelle til det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renovering af linoleumsgulv
  • 7500-jonas
    7500-jonas Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #2   23. dec 2012 Dit forslag er taget i brug. Jeg har lige tværet gulvet ind i en smule rå linolie. Så afventer jeg og ser hvad resultatet er, og evt giver et par efterfølgende behandlinger i den nærmeste fremtid

    Mange tak smiley


Kommentér på:
Renovering af linoleumsgulv

Annonce