{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye billeder af mit hus
  • jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #1   16. jun 2008 meget specielt hus. lækkert. det ser ud til at fungere, så længe køkkent & spisestue ikke er i hvert sit hus. smiley

  • #2   16. jun 2008 Der er faktisk et køkken i begge huse:P

    men det ene skal snart rives ned ved bare ikke hvad pladsen skal bruges til ? pt har vi 2 rum der ikke bliver brugt.


  • jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   16. jun 2008
    Flot & unikt hus.. købte i bare naboens hus engang? fed opbygning smiley


  • #4   16. jun 2008 begge huse var til salg da vi flyttede så vi købte dem på en gang

  • #5   16. jun 2008 det der låhusskur ligner det er ved at falde helt sammen. hehe eller ret specielt.

  • jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #6   16. jun 2008 Går ud fra det ikke er i kbh områedet ved køb af begge huse på en gang(blæret nok entlig) og du tilbyderarbejde for 100kr timen smiley hehe

    Men fedt projekt du har rudet dig ud i, den kan blive sindsygt lækkert og liebhaveri med rette øjne & med løbenede istandsættelse for ikke at sige det behøves nu, da det i forvejen er bestemt fint smiley


  • #7   16. jun 2008 det kaldes en shelter og er form for primitiv overnatning det skal bare ned. men kælderen skal lige være færdig. er ved at støbe under soklen så jeg får en bedre højde og plads til gulvvarme. Der skal være værksted i kælderen da vi ikke mangler bolig.

    Nej det er ikke i kbh smiley men i hellerup ej spøg til side vi er på fyn.

    100 kr i timen er for anlægge have og lave terasser. da jeg synes det er hyggeligt arbejde. og altså det er da bedre for os alle i betaler mig for at være aktiv end jeg betaler for motionscenter:P


Kommentér på:
Nye billeder af mit hus

Annonce