{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.355 visninger | Oprettet:

Sanne c
Sanne c
Tilmeldt:
22. sep 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hvor finder jeg billige franske døre ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Hvor finder jeg de billigste franske døre ? jeg skal bruge 5 stk så jeg kan ikke rigtig købe dem brugt. jeg har ikke så meget forstand på det, men kan det ikke godt fåes i 10-4 eller jem og fix ?

jeg har hørt at de kan koste alt fra 500.- til 6.000, de skal bare være så billige som muligt. har i nogen erfaringer ? det ville være guld værd smiley

det er ikke specialmål


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor finder jeg billige franske døre ?
  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #2   22. sep 2010 Da vi skulle ha en, mellem køkken og stue, købte vi ude ved Jem & Fix.
    Er yderst tilfreds med kvaliteten, mener vi gav ca 1500 kr.


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #4   22. sep 2010 Der har intet været med vores, åbner og lukker som alle andre døre......Så jeg kan ikke lige se det dårlige i den så.

  • Sanne c
    Sanne c Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   22. sep 2010 Karin - tusind tak for tippet. de skal bare være så billige så muligt da jeg skal skifte dem i en lejlighed og der bor jeg nok alligevel ikke om 2-3 år smiley vil køre ud i jem og fix imorgen og høre hvad de har smiley

  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #7   23. sep 2010 dezmo.....Ja se det ved jeg jo ikke. Men de første 4 år har den dog bag sig, og den er helt i orden endnu.

  • #8   24. sep 2010 Sanne C: Forstår godt hvorfor den bare skal være billig når du ikke regbner med at blive boende, men ellers er der stor forskel på kvaliteten af døre. Min forældre ahr fået skiftet døre i hele huset til nogle billige hvide pladedøre. Vi har i forbindelse med vores om bygning fået monteret et par dyre massive døre. Første gang min far skulle åbne døren var han helt paf, for hold da op nu kunne han virkelig mærke forskellen på en dyr massivdør og en billig papdør. Det er fornemmelsen og ja gu ser de da næsten ens ud, men puha det er de langt fra!

    MVH frank


  • Sanne c
    Sanne c Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #10   24. sep 2010 mange tak for svar i 2 smiley

    Ja havde det været mit eget hus/lejlighed havde jeg også brugt nogen flere penge på det. Men det er en lejlighed som jeg synes ville være rigtig flot og mere lys med nogen franske døre i, de skal ikke lukkes bare stå åbne så jeg gider ikke rigtig smide en masse penge i noget jeg ikke tager med derfra, og udlejer er ikke interesseret i at gi en del af prisen.

    men jeg har fundet nogen på nettet til 800 og hvis ma nkøber 4-5 stykker kan man sikkert handle med ham. smiley



  • #11   14. dec 2010 TJa vi byggede om i 2000 og alle vore indendørs døre er billige fyrretræs døre med fyldninger og de sidder stadigvæk, er ikke forsvundet skæve eller andet sjov, Så køb du bare dem i jem og fix

  • søren bonde a
    søren bonde a Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   19. jun 2011 hvor fandt du de billige franske døre henne??

Kommentér på:
Hvor finder jeg billige franske døre ?

Annonce