{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.875 visninger | Oprettet:

Klinker over bordpladen.. (KØKKEN) {{forumTopicSubject}}

Ja, mangler simpelthen ider..

vi vil have klinker rundt i køkkenet over bordpladen..
men kan simpelthen ikke finde uf af hva der ville være flot..

Der er tale om:
Gulvet er et hvidolieret askegulv, alu sokkel, og hvide køkkenlåger.

hva ville være flot?? kom med jeres mening..

Køkkenet sen under min profil..c",)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klinker over bordpladen.. (KØKKEN)
  • #1   7. mar 2010 Jeg syntes du skal vælge sådan nogen klinker som jeg har tilsalg i min anonce. smiley

  • #2   7. mar 2010 Ingen idé desværre - men kiggede lige din profil og sikke et flot hus i har jer smiley Synes dog i mangler sådan en plade bagved kogepladerne - der på væggen, håber du ved hvad jeg mener smiley

  • #3   7. mar 2010 jeg tror jeg ville lave det som vi har gjort i vores køkken, hvide klinker og bryde med en mørk mosaik.. Den passer til jeres bord.. Du kan se det i mit album...

  • Herdis V
    Herdis V Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 58
    #4   7. mar 2010 Mosaikker er rigtig flot, og kan fås i rigtig mange forskellige farver, og er ikke særlig dyre smiley

  • #5   7. mar 2010 DoooH - nok derfor i ikke har en plade derover - undskyld smiley Læste ikke indlægget ordenligt igennem

  • #6   7. mar 2010 Hvorfor ikke bare male med en glans 40 eller lign?

    Vi har malet med samme farve som resten af væggene, men med en højglans ca 40cm over bordpladen.

    Jeg synes det ser godt ud. Alternativt så kan I sætte klinker op, som du selv foreslår, det må meget gerne være nogle meget små, helst ikke større end 50x50, max 100x100.
    MVH Frank


  • Monk M
    Monk M Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #7   8. mar 2010 Hvad med de nye alu/stål mosaik ? Det er da lir...

  • Monk M
    Monk M Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #8   8. mar 2010 Jeg går selv også i de tanker, og jeg tror at det ville være fedt, ihvertfald i mit køkken, med 80x80 klinker, så der altså kun er lodrette fuger, det er jo moderne med mega klinker i dagens Danmark

  • #9   8. mar 2010 ja, ider er der mange af..c",)

    men hva farve?? bare en hvid, brudt med noget sort/ALU..?


  • Ulrik N
    Ulrik N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #10   8. mar 2010 prøv og køre i bauhaus eller en tømmerhandel og se nogle fliser. så er det lidt nemmere og få nogle idér

Kommentér på:
Klinker over bordpladen.. (KØKKEN)

Annonce