{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indretning af hvor hus...
  • #1   15. aug 2008 Jeg tror i vil komme til at fortryde at i flytter væggen (lidt svært at skulle forestille sig det ud fra en plantegning) smiley Når køkkenet ligger sådan lige midt i, ville jeg personligt foretrække at det var "rammet ind".. Måske skulle i overveje at lave en buet indgang til køkkenet eller noget.. det giver altid et hyggeligt udseende..

  • #2   15. aug 2008 Der er en bue nu og det er vi lidt trætter af..

    jeg har lige lavet en ny tegning....

    (link fjernet)


  • Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 102
    #3   15. aug 2008 Ville klart vælte de vægge...og vil ..efter min mening ikke virke som om det "ligger midt i"..hvis I gør sådan...så ville jeg ...ja, svært når man ikke har set jeres møbler..vende bordet på langs...efter anskaffe et længere bord...så I kun har et spisebord!! jeg har selv et bord i køkkenet, og et spisebord i stuen...som kun blir brugt et par gange om året til fødselsdage og småtterier...havde jeg muligheden, ville jeg hellere ha det i et...og så have så stort et bord, at det kan bruges både til daglig og fest:-)...det andet er bare spild af plads...og til at lægge vasketøj sammen på ;-).....det ville også gi´lidt mere "luft", hvis I vælter de vægge:-)

  • #4   16. aug 2008 Jeg ville også rive buen ned (vores ryger inden for en måned, buer er efter min mening lidt for 90´er agtigt) også have køkkenet i åben forbindelse med stuen. MVH Frank

  • #5   16. aug 2008 Væk med buen. Sådan buer er generelt ikke så heldige. Jeg tror det ville være ret fedt med køkkenet helt åbent ind til stuen.

  • Pernille H
    Pernille H Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   16. aug 2008 Synes også køkkenet skal åbnes helt!! Det kunne være meget fedt at indrage vitialerummet også, og så lave et stort åbent køkken, med en kogeø.

  • #7   16. aug 2008 Aiii - sys slet ikke i skal rive den helt ned - vil personligt selv have en dør i så mados ikke hænger i møblerne - jeg ville lave en stor åbning - og så i med en fransk dør i hvid ! Det er smukt - enkelt - lyst - romantisk og stilet på samme tid ;o)

  • #8   16. aug 2008 pernille h...
    Jeg vil helst ikke inddrage vitiale dag huset kommer til at mangle nogle bærende væge.... Vi har beton loft...

    Sandie h...
    Det problem med mados får vi ikke da vi har komplet klima anlæg i huset med varmeveksler....



  • tinna s
    tinna s Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 49
    #9   17. aug 2008 helt klar væggen skal ned, et fedt åben køkken måske med plads til et par barstole så gæster o.s.v kan sidde og hyggesnakke mens der bliver lavet mad, også et stort spisebord

Kommentér på:
Indretning af hvor hus...

Annonce