{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.637 visninger | Oprettet:

Maling ved fraflytning af lejlighed - gode råd? {{forumTopicSubject}}

Hej BG'er, jeg har mere eller mindre udelukkende oprettet min profil herinde for at stille et enkelt spørgsmål, så det håber jeg selvfølgelig i kan hjælpe med.

Jeg er i den situation at jeg skal fraflytte in lejebolig her i næste uge, og jeg skal derfor naturligvis have malet lejligheden inden da.
Indrømmet, jeg er muligvis lidt sent ude men med mine ti tommelfingre (samt generelle mistro til udlejere) har jeg besluttet at få en professionel maler til at få det ordnet.

Spørgsmålet er så om der er nogle af jer herinde som har nogle gode erfaringer med nogle malere som opererer i Odense, gerne til en SU-venlig pris? Eller evt. bare nogle telefonnr/hjemmesider til et godt firma i evt. har hørt om?

Det skal som sagt udføres medio næste uge, og lejligheden som skal males er på lige knap 70 kvm.

Tak på forhånd, og fortsat god søndag smiley


Kommentarer på:  Maling ved fraflytning af lejlighed - gode råd?
  • Flemming J
    Flemming J Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #1   23. okt 2016 Det var ellers en ok stor lejlighed, så jeg kan sagnets forstå du gerne vil finde en god og billig løsning.
    Jeg har desværre selv erfaret, at blive snydt lige lovligt meget af en udlejer som tog mange tusinder for en 35 kvm2 maling (Kofoed i Odense).

    Jeg har efterfølgende benyttet en onlinportal der hedder www.malertilbud.dk. Her har jeg, på trods om jeg bor et helt andet sted end Odense), altid haft held med at finde en god maler som boede i nærheden og derved kunne hjælpe forholdsvist hurtigt.

    Det er bare vigtigt du lige får snakket med udlejren om den måde at gøre det på. Du skal også selvfølgelig kunne fremvise en kvittering til udlejeren. Da de bruger den til deres bogføring. Held og lykke med et og håber du finder en god løsning smiley


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #2   23. okt 2016 ellers findes der vel websitet henttilbud.dk hvor du kan lægge opgaven ind og få kontakt til X malere som kan lave opgaven? husk at skrive hvornår den skal udføres

  • #3   25. okt 2016 Hejsa
    Ring eller skriv til mig på tlf 60619697, så vil jeg da gerne komme forbi og give dig et uforpligtende tilbud.
    Mvh Bo


  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 11 Svar: 4
    #4   26. dec 2016 Det er jo altid billigst at male selv smiley Her er et godt tilbud på en pakke med alt det maling du skal bruge til at male en lejlighed på din størrelse: https://www.maler-maling.dk/pakketilbud
    Dbh
    Michael


Kommentér på:
Maling ved fraflytning af lejlighed - gode råd?

Annonce