{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.057 visninger | Oprettet:

Malene N
Malene N
Tilmeldt:
16. jan 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

De fedeste puder lige nu? {{forumTopicSubject}}

Jeg står overfor at skulle købe ny sofa, og derfor skal der selvfølgelig også nye puder til. Synes dog der findes så mange forskellige, at jeg ikke helt kan finde ud af hvad der er godt/skidt.

Så vi gør det på den nemme måde - Hvad der jeres yndlingspuder lige nu? og hvilke benytter I i jeres sofaer?

/Malene


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De fedeste puder lige nu?
  • #1   27. jan 2015 Jeg har med tekst, på. er dog helt vild med dem der ligner pels..
    Min datter har nogle aflange nogen af hvid strik..
    Det er vist smag og behag, hvad der passer ind.


  • Malene N
    Malene N Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   24. feb 2015 Tak Anne K smiley
    Jeg er efterfølgende faldt over siden (link fjernet) og der fik jeg fornyet glæde for puder fra Norman Copenhagen smiley De er nu købt, og jeg er allerede på udkig efter de næste - tror måske at det skal være noget fra Skriver Collection smiley De har nogle kæmpe puder, som er rigtig rigtig fede smiley


  • Stina H H
    Stina H H Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 13 Svar: 1
    #3   9. mar 2016 Hej Malene!
    - Jeg har faktisk lige været i føtex og købe puder til min sofa, så sjovt jeg lige falder over dit opslag.
    Puderne har været billige, kvaliteten ser ganske udemærket ud, og super fedt design. De havde også et stort udvalg.
    Håber du finder nogle ordentlige puder der passer ind. Her fik du hvertfald lige min erfaring smiley


Kommentér på:
De fedeste puder lige nu?

Annonce