{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.481 visninger | Oprettet:

Valg af bordplade og låger til køkken {{forumTopicSubject}}

Er ved at sætte et nyt køkken sammen.

Jeg har valgt en lyst hvid olieret eg plankegulv.

Min tvivl opstår når jeg skal vælge bordplade og låger. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en mahogni bordplade. Men er i tvivl om den vil passe sammen med gulvet?

Låger er jeg også i tvivl om der skal være normale off-white, eller højglans-hvid. Er bange for at de højglans bliver for lyst til de lyse gulv. Men holder jeg de 2 låger op ved siden af hinanden, kan jeg bedst lide den højglans.

Kan i komme med noget inspiration, og hvad synes i om min ide? Soklen er i øvrigt alu, og jeg vil gerne have en hvid vask til den mørke bordplade.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af bordplade og låger til køkken
  • René L
    René L Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #1   19. aug 2013 Jeg tænker umildbart at en grå poleret granit borplade vil passe godt, til dit gulv og ikke mindst soklen der er alu-farvet. I forhold til låger, ville jeg vælge højglans, hvis man skulle gå efter den bordplade jeg har nævnt.

  • #2   20. aug 2013 Tja her vil du kunne se hvid ask låger med maghoni bordplade, da det blev lavet var gulvet kirsebær laminat. Nu er det klinker
    http://billeder.boliggalleri.dk/galleri/fuldskaerm/15752-landejendom-5


  • #3   20. aug 2013 Ps højglans låger kræver meget aftørring, alt ses på det.

  • Dennis M
    Dennis M Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #4   20. aug 2013 Vi har lyst mat plankegulv.

    Mathvid køkken

    Mørk Wenge-bordplade.

    Sort granit vask

    Det er meget stilrent og eksklusivt at se på.


  • #5   21. aug 2013 Syns det lyder som om der er alt for mange forskellige materialer (eg, alu, mahogni, porcelæn, laminat (låger)) - tror det kommer til at virke for "rodet" ....

    Hvis du er vild med den højglas låg, tror jeg det vil være super flot hvis du vælger undlader at vælge hvidolie til gulvet - og så vælger olieret eg til bordplade også, det vil også være super flot med porcelænsvasken smiley

    Men det er jo en smagssag


Kommentér på:
Valg af bordplade og låger til køkken

Annonce