{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.035 visninger | Oprettet:

At indrette sit hjem. {{forumTopicSubject}}

Hej

Min kæreste og jeg bor i en toværelses lejlighed, og her trænger virkelig til at blive indrettet som et rigtigt hjem.

Jeg har ikke ret mange møbler selv. Jeg har kun et sofabord, et spisebord og et spejl.

Kæresten blev skyldet ud af sin gamle lejlighed under regnskyldet over København forrige sommer, så derfor har han heller ikke noget.

Vores møbler består nu af:
1 sofa
1 spisebord
1 langt bord til studiebrug
1 seng
4 stole

I gangen er der et indbygget klædeskab, hvor vi har vores tøj.

Indtil videre har vi taget imod de ting, vi er blevet tilbudt, men vi vil rigtig gerne snart have noget, der ligner et rigtigt hjem. Som det er nu, er der ingenting, der har sin rette plads og mange ting ligger stadig i flyttekasser til trods for, at vi har boet her i et helt år nu.

Jeg har ikke nogen erfaring med at indrette et hjem, så jeg synes det er svært at finde ud af, hvad jeg godt kunne tænke mig at have, samtidig med at jeg har meget svært ved at se, om tingene passer sammen og passer ind.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre jeres erfaringer med indretning og jeres tanker, idéer og overvejelser, der ligger bagved.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At indrette sit hjem.
  • Jørgen P
    Jørgen P Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Svar: 10
    #1   16. sep 2013 Umiddelbart lyder det til at i har alle de basis-møbler i har brug for, så hvis de ikke "hænger sammen" stilmæssigt, er der ting man kan gøre for at de kommer til det. Jeg har brugt meget at slibe og male gamle møbler, så de passer i det farvetema jeg nu engang har valgt. Og så kan pudder, tæpper, duge mm. også hjælpe rigtig meget med at skabe en helhed, med et ensartet farvetema.

Kommentér på:
At indrette sit hjem.

Annonce