{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.230 visninger | Oprettet:

Lille toilet indretning {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg bygger vores hus lidt større. Og i den forbindelse, vil jeg lave et lille "gæstetoilet".
Men uden brus.
KUN toilet og håndvask.

Hvor småt kan jeg lave rummet. Og eventuelt form på rummet?
Jeg overvejede måske 120x170 cm rum. Er det for småt?

og er det bedst at man har toilet til den ene side, og vask til den anden, eller er det bedre at have døren på den smalle led, og så passere vasken, på vej til toilettet?

Selvfølgelig vil en eventuel køber, en dag, tænke at det er småt. Men det er vel bedre end kun et i huset.
Vores eksisterende badeværelse er stort.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille toilet indretning
  • #1   6. feb 2013 Hvorfor ikke lave bruser også.
    Vi lavede for et par år siden kan ikke på stående fod lige huske mål, men særlig stort er det ikke, bruse hjørnet er bare med forhæng.


    profilbillede
  • #2   6. feb 2013 Det er ca 190 langt og 150 dybt, der er fin plads.

  • #3   7. feb 2013 det handler om at spare pladsen, fordi vi faktisk, først, slet ikke skulle have et ekstra toilet. Men jeg kunne godt se at det nok ikke var så smart, på lang sigt.
    Så toilettet bliver egentlig lidt malplaceret, i en skillevæg, mellem to rum, så toilettet rager en lille meter ind, på hver side i to relativt store rum.


  • Dan R
    Dan R Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 89
    #4   19. feb 2013 den første tegning er nok den mest praktiske men afhængig af husets størrelse og antal beboere kan det måske være en fordel med en bruser også

  • Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 39
    #5   8. apr 2013 nu er jeg ny i alt det her bolig halløj, men ville det da ikke til hver en tid være en fordel at vende døren så den lukker indad til ? har aldrig set et hus hvor døren åbner udad smiley

  • Signe K
    Signe K Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
    #6   3. jun 2013 Vores dør åbner udad meget almindeligt i Sverige:)

  • #7   3. okt 2013 jeg så en gang en tegning af et toilet, hvor der bagerst i rummet var en væg, hvor toilettet var monteret, bag den væg, var bruseren, det var super smart indretning

Kommentér på:
Lille toilet indretning

Annonce