Kvalitet og glans er underordnet det skal vlot være hvidt... Hvor fåes det?
Så skal du nok i jem og fix eller bauhaus. Men billig maling er ikke ens betydende med at der er sparet i længden da der som regel skal males flere gange for at få et godt resultat.
vi har fra harald nyborg og det har fået 3 gange.. og 3. gang var bare for at være sikker mener der er 12 l. i til 200..
MOgens vi skal blot male inden vi flytter... Derfor er kvalitet ikke noget vi skal spekulere på
Nåh okay Jamen så må du en tur i jem og fix.De har 5 liter vægmaling til 70 kr glans 10 i denne uge
Sådan det skal vi da bare have Vi skal nok bruge 4 spande
så er det da billigere i harald nyborg.. hvis i altså har sådan en... plus den også er en smule bedre dækker bedre vel og mærke
Vi har brugt maling fra jem&fix, køber man den til køkken og bad, så får man en rigtig god kvalitet,som dækker og bliver rigtig flot og tåler en masse.Udendørs maling køber vi altid i Harald, selv de dyre mærker, kan ikke hamle op med den svenske maling Harald sælger til en meget lav pris.
brian H. Ltr prisen i jem og fix er 14 kr mod den i Harald Nyborg til 16.50 pr ltr. Så billigere er den ikke selvom det selvfølgelig er småpenge
nej men den i hjem og fix dækker ikke helt lige så godt.. nu har vi jo renoveret en del og har både brugt jemogfix og harrald maling.. og harald dækker bare hurtigere og bedre selvom underlaget er fuldstændig det samme vi brugte mindre harald maling i olivers rum en jemogfix i marcus og marcus er mindre
Det skrev jeg jo også længere oppe at den billigste ikke altid er den billigste i længden. Men TS spurgte til den billigste Der er nemlig stor forskel på pris og kvalitet.
altså nu er det jo ikke dyrt i harald og synes ikke den er dårligere end dem der har et andet mærke herhjemme.. så af de to vil det billigeste sikkert være harald når de ligger så tæt..
men det er jo selvfølgelig ikke sikkert de lige har en harald
VI har ikke en Harald Nyborg i nærheden, så det vil ikke kunne svare sig
xl byg har 10 liter til 89 eller 99 kroner.. det er skod maling, men billigt
Er der nogen der kan fortælle mig hvad er egentlig forskellen mellem maling til som i siger 200 kr. for 10L og så den som jeg normalt køber 1000,- kr. for 10 L???Jeg maler kun en gang før at den dækker, og i taler om at i maler 3-4 gange før den dækker?
Jeg plejer at købe en glans 10 af den billige og den dækker første gang..Køber altid i Jem &fix , men har hørt at Haralds er rigtig god den koster under 150 for 10 l. i øjeblikket.
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
hvor finder man det billigste men som stadig er iorden? nogen der har prøvet noget tavle maling før?