{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigste maling
  • #2   31. maj 2012 vi har fra harald nyborg og det har fået 3 gange.. og 3. gang var bare for at være sikker smiley mener der er 12 l. i til 200..

• #3   31. maj 2012 MOgens vi skal blot male inden vi flytter... Derfor er kvalitet ikke noget vi skal spekulere på smiley

• #5   31. maj 2012 Sådan det skal vi da bare have smiley Vi skal nok bruge 4 spande smiley

• #6   1. jun 2012 så er det da billigere i harald nyborg.. hvis i altså har sådan en... plus den også er en smule bedre smiley dækker bedre vel og mærke smiley

• #7   1. jun 2012 Vi har brugt maling fra jem&fix, køber man den til køkken og bad, så får man en rigtig god kvalitet,som dækker og bliver rigtig flot og tåler en masse.

Udendørs maling køber vi altid i Harald, selv de dyre mærker, kan ikke hamle op med den svenske maling Harald sælger til en meget lav pris.

• #9   1. jun 2012 nej men den i hjem og fix dækker ikke helt lige så godt.. nu har vi jo renoveret en del og har både brugt jemogfix og harrald maling.. og harald dækker bare hurtigere og bedre selvom underlaget er fuldstændig det samme smiley vi brugte mindre harald maling i olivers rum en jemogfix i marcus og marcus er mindre smiley

• #11   1. jun 2012 altså nu er det jo ikke dyrt i harald og synes ikke den er dårligere end dem der har et andet mærke herhjemme..

så af de to vil det billigeste sikkert være harald når de ligger så tæt..

• #12   1. jun 2012 men det er jo selvfølgelig ikke sikkert de lige har en harald smiley

• #13   4. jun 2012 VI har ikke en Harald Nyborg i nærheden, så det vil ikke kunne svare sig smiley

• nicolai k
    nicolai k Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 9
    #14   8. jun 2012 xl byg har 10 liter til 89 eller 99 kroner.. det er skod maling, men billigt smiley

• Tuno
    Tuno Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Svar: 8
    #15   26. jan 2013 Er der nogen der kan fortælle mig hvad er egentlig forskellen mellem maling til som i siger 200 kr. for 10L og så den som jeg normalt køber 1000,- kr. for 10 L???
    Jeg maler kun en gang før at den dækker, og i taler om at i maler 3-4 gange før den dækker?

• #16   26. jan 2013 Jeg plejer at købe en glans 10 af den billige og den dækker første gang..
    Køber altid i Jem &fix , men har hørt at Haralds er rigtig god den koster under 150 for 10 l. i øjeblikket.

Kommentér på:
Billigste maling

Annonce