{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. Hemnes møbler fra Ikea... {{forumTopicSubject}}

Min mand og jeg overvejer at købe Hemnes vetrineskabe osv. i sortbrun fra Ikea, men vi er lidt splittede om det er det rigtige valg.. Jeg får sådan lidt "fniller fnaller" hvis jeg 5 min. efter at have gjort rent, kan se et lag støv på møblerne igen, og da det er mørke møbler er jeg lidt bange for at de er lige såh "elektriske" til at suge støv til sig som det sorte kontorbord jeg har herhjemme..

Er der nogen af jer herinde der har disse mørke Hemnes møbler i sortbrun der kan fortælle mig, om de er for folk med "støvfobi"...?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåmaskine kniv er bøjet, skal rettes ud og slibes 400 kr.
  • Ophæng af plisse’ gardiner og tilskæring 1.000 kr.
  • Reparation af fejl 44 AEG opvaskemaskine samt optimering af afløbsslanger og vandtilførsel 1.030 kr.
  • Fjerne ukrudt 600 kr.
  • Toilet løber. Geberit. 1.000 kr.
  • Reparation/service plæneklipper 820 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. Hemnes møbler fra Ikea...
  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #1   15. maj 2012 Uden at have disse møbler, kan jeg nu godt svare på dit spørgsmål smiley
    Er man hysse hva angår støv, så er det bestemt ikke det rette.
    Vi har tidligere haft mahogny, skal det været pænt er det en daglig tur med støvkluden, men det er jo måske også kun tale om 5 min.

Eller hvis man siger...Jamen gør det noget, man kan se lidt støv, så er det måske, hver 2. eller 3. dag....
    Det samme støv ligger jo på lyse møbler, men ses bare ik så meget.

• Karin

#2   15. maj 2012 Jer er selv vild med kommoderne fra Hemnes smiley

• Signe K
    Signe K Hjælpe-administrator

Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
    #3   17. maj 2012 Jeg må desværre give Karin ret.

• Karin

#4   17. maj 2012 Man ka også sige, hvis man er hysse med støv, så ska man købe mørke møbler, for så får du det fjernet oftere. smiley

• Maria J
    Maria J Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #5   20. maj 2012 Don't!!! Jeg har haft mørke møbler i et par år, og neeeeeej hvor er det nederen!!
    Nu hvor vi køber ind til ny lejlighed, så er alle overflader, som ikke er i brug daglig, lyse!! smiley

• #6   20. maj 2012 Jeg tror jeg vælger enten at gå efter mellemfarven "gråbrun" eller oxo bliver det hvide møbler.. Jeg er SÅH forelsket i de helt mørke, men tør simpelthen ikke.. Vi har tænkt os at bruge omkring 30.000,- på møbler, såh ville være super nederen at finde ud af, at det var ét stort fejlkøb :S

Takker tusind mange gange for jeres svar. Håber på at kunne vise mit fine nye hus frem i starten af September smiley

Kommentér på:
Spørgsmål ang. Hemnes møbler fra Ikea...

Annonce