{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Havedam med fisk?
  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #1   4. maj 2011 altså til at lave den eller ?
    jeg har en splinterny pumpe aldrig pakket ud , den kan du købe hvis du vil.


  • Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68
    #2   4. maj 2011 Flytter i hus her den 1/7 og da er der en Havedam på 8000 liter og sælger har spurgt om jeg vil købe de forskellige ting for 8000kr og det vil jeg nu ikke give! Og hva med det man kan købe hos plantorama er det ikke okay for da kan man da få pumpe og uv filter for små 3000kr!

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #3   4. maj 2011 uhh det er jo svært , fisk kan være meget dyre , men hvordan er reglerene ,. efterlader de så bare et hul eller ?

  • Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68
    #4   4. maj 2011 Nej de tager uv filter og pumpe med! Og vandet rådner jo vidst hurtigt! Men vil ikke købe en brugt pumpe og uv filter til 8000kr! Og efter hvad jeg kan forstå så overlever fiskene! Men er jo heller ikke meget ved grønt og ildelugtende vand! Men vil ikke ofre så mange penge på det så kunne være fint hvis jeg kunne købe det billigt i plantorama;)

  • Mac & Kiki .
    Mac & Kiki . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 101
    #5   4. maj 2011 http://koiimport.dk/product.asp?product=1348

    De har en masse billige ting derinde..


  • Mac & Kiki .
    Mac & Kiki . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 101
    #6   4. maj 2011 hold op det var dyrt... bauhaus har også pumper med uv til mellem 1000 og 2500...

    Det er da kun for at plukke dig at han har givet dig det "tilbud"


  • Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68
    #7   4. maj 2011 Ja sys også det er vildt dyrt! Okay må jeg lige se på!

  • #8   5. maj 2011 Jeg har ikke meget forstand på havedams udstyr, men jeg ved at der er stor forskel på kvaliteten af akvarieudstyr. Bla. ville jeg hellere give 1000,- for en brugt Eheim pumpe, end 200,- for en ny noname pumpe fra Kina. Der er forskel på Fiat og Mercedes ;0)

  • Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68
    #10   5. maj 2011 Der står i salgskontrakten at han må tage pumpen med! Men fandt vi egentlig først ud af da vi havde skrevet under! Men ja må prøve at købe noget der ikke er så dyrt! Men sys også det er lidt sjovt at han har fået det skrevet i salgskontrakten når han så alligevel vil prøve at sælge det!

  • #11   5. maj 2011 Det svarer vel til at man tager transformatoren til sine loftspots med sig når man flytter ;0)

    MVH Frank


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #12   5. maj 2011 hvis den koster 8k brugt er der vel ikke noget at sige til han 1 skriver det i kontrakt og 2 tager den med hvis ikke du vil købe , men uden at kende noget mere til mærke model og alder på udstyr er det jo umuligt at svare på.

  • freddie j
    freddie j Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 26
    #13   5. maj 2011 Det kommer jo meget and på hvad det er han har,for det er meget dyrt at købe fra nyt,hvis du vil ha noget der virker,alt det lort de har i bauhaus og bilka glem alt om det,og vil da lige sige du kommer sku ikke langt for 8000 kr,jeg har selv haft havedam i 6 år
    på 16000 liter og alt i alt vil jeg skyde på jeg har brugt over 100,ooo kr på det men det var også ret dyre fisk,men du kan gå ind på www.koidanmark.dk og kigge der kan du måske finde någet brugt
    mvh Freddie


  • #14   6. maj 2011 Lyder meget dyrt for brugt. Har selv en af de billige pumper med uv og den har nu kørt upåklageligt i 4 år. Altid rent og klart vand og fiskene trives storartet. Tror jeg ville lade ham tage den med og selv købe en ny, så har du også garanti på. Du kan få en meget fin ny pumpe for 8000

  • #15   6. maj 2011 Det er vel kun pumpe og fisk han kan tage med? Planter, sten m.m. må han jo ikke fjerne.

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #16   6. maj 2011 janne : har du også 8000 l i dit bassin ?

  • freddie j
    freddie j Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 26
    #17   6. maj 2011 Der er også en verden til forskel på om det er koier eller guldfisk
    hvad angår filter og hvor mange liter man har
    mvh Freddie


  • René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 39
    #18   7. maj 2011 Da jeg startede med at have havedam, brugte jeg en gammel cirkulations pumpe til at suge vandet igennem en edike bøtte hvori jeg havde lavet et hul således jeg kunne stoppe halm deri. Det virkede fint i mange år, havde altid rent og klart vand og sunde fisk. Dog er der noget vedligehold forbundet ved det (frisk halm i filteret en til 2 gange om ugen)

  • René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 39
    #19   7. maj 2011 Jeg havde btw både koi karper, guldfisk og stør i min dam.

  • #20   15. jun 2011 Han manglede nok lidt "sorte" penge til det nye sted...Sådan en 8000 i lommen er jo fint smiley

Kommentér på:
Havedam med fisk?

Annonce