{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.290 visninger | Oprettet:

Bjørn & Maria *
Bjørn & Maria *
Tilmeldt:
22. jun 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12

lægning af fliser {{forumTopicSubject}}

hej vi har fået en pris af en bekendt. Han vil udføre alt arbejdet selv, vi bor i et lille rækkehus. forhaven der kan ses her skal opdannes til en p-plads så 2 biler kan holde forskudt af hinanden.

(link fjernet) 07-04-07.jpg.html

Prisen indebære:

fjerne alle gamle fliser
grave forhaven ud
køre alt på lossepladsen (her er der rigtig mange ture)
fliser/stabilgrus/sand + alt fragt der kommer dertil.
lægning af fliser

max 23-24 tusinde kr.

han vil ordne alt fra bunden og siger vi ikke vil spare meget ved selv og grave noget op, da han har udstyret til det som vil ordne det hele meget hurtigt.

Mvh bjørn & maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lægning af fliser
  • #1   12. apr 2010 glemte og nævne der er max 65kvm, billedet kan snyde lidt da der er en del fliser i baggrunden og bag skuret.

  • #2   12. apr 2010 fliserne er herregårdssten (gråmix)

  • #3   12. apr 2010 og hvad er det så i vil vide?

  • #4   12. apr 2010 dyrt

  • #5   12. apr 2010 om det er en fair pris, han siger det vil koste max 23-24 tusinde (udenfor arbejdstid)

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #6   12. apr 2010 tja synes ikke det er billigt , men heller ikke dyrt en tommelfinger
    regel er 150-175 prm2 for at ordne grus ,rette af og lægge fliser , ca 130 kr pr m2 fliser (7cm kørefliser) oveni det kommer grus, stenmel ,til nedfejning, tilskæringer , bortkørsel og optagning af gamle fliser , afgravning af eks have , så alt efter hvor meget der skal ordnes ved have er det vel en fair pris , hvis han vel og mærke bruger de rigtige materialer og laver arbejdet ordentligt.


  • #7   12. apr 2010 hej michael tak for svaret, vi ved at han laver arbejdet grundigt da han har udført lignende arbejde hos andre familie-medlemmer. Men rart og vide det en fair pris han har givet smiley

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #8   12. apr 2010 ja jeg har jo sådan en leveregel der hedder : "glæden ved et godt veludført arbejde ,holder meget længere end glæden ved sparede kr "
    så hvis du ved det han laver er i orden ,og færdig til tiden så ville jeg ikke synes det er for dyrt.


  • kasper m
    kasper m Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20
    #9   12. apr 2010 Jeg ville indhente et tilbud med en regning og noget garanti på. fordi hvis og så frem det synker er det nemmere at stille sig op med en kvittering end det er uden smiley

  • bo c
    bo c Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 25
    #10   12. apr 2010 belægning.grus og sand en 10000
    leje af dumper og pladeviberator 2000

    der kan der spares hvis man selv tør gå igang.



  • bo c
    bo c Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 25
    #11   12. apr 2010 er selv igang med med en 50m2 gårdsplads med bare 5,5cm i gråmixen.

    den kommer til og koste omkring 7500.-
    gav 800.- for sand leveret
    gav 600.- for leje af en dumper

    pladeviberator har jeg selv,
    pladsen bliver rettet af snart en fredag,og så er stenene langt lørdag eftermiddag
    med kuvertfald


  • #12   12. apr 2010 tak for de mange svar, hvis blot arbejdsforholdene samt tiden havde været bedre havde jeg nok også gået igang med det selv. Men har bare ikke 7-10 dage i streg til og udføre det i, vores lille rækkehus vej er smal, så det der graves op skal nærmest køres på losseren med det samme. Det hjælper heller ikke med et ugentlig job på 60 timer smiley

    men jeg lytter gerne hvis nogen har et tip om nogen der evt kan klare projektet til det nævnte beløb eller derunder send en pb. Da ham flisemanden jeg kender har lidt travlt for tiden og først kan gå igang om en måned smiley


  • #13   12. apr 2010 mvh bjørn

  • helle p
    helle p Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 87
    #14   15. apr 2010 går ud fra det er uden regning, s¨jeg synes nu det lyder lidt dyrt.. sku jeg give 24000 kr for noget sort ville jeg hellere vælge at få det lavet med regning.. de fleste håndværkere er sultne nu efter arbejde, så jeg tror ikke det ville blive så forfærdlig meget dyrere..

Kommentér på:
lægning af fliser

Annonce