{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.133 visninger | Oprettet:

Jane B
Jane B
Tilmeldt:
19. jun 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

højbede hvordan? {{forumTopicSubject}}

jeg ville rigtig gerne lave højbede i min have, altså hæve blomsterbedende med ca 20 cm, men men, har lige at par spørgsmål:

Nogle af bedende er op af en hæk, hvordan forhindre jeg at jorden løber ud gennem hækken?

jeg vil meget gerne lave kanten på højbedende i noget hergårds-sten-agtigt noget, men altså hvis nu jeg laver det sådan2-3 sten højt, hvordan gør man det så, skal der noget mørdel i mellem, eller kan de blive liggende uden?

håber i forstår mine spørgsmål


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højbede hvordan?
  • michael s
    michael s Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Svar: 5
    #1   19. jun 2009 der er nogen der vælger at bruge fliseklæber i mellem. og det der med at det løber ud igennem hækken er jo bare et spørgsmål om at lave sten op ad hækken også smiley


  • Jane B
    Jane B Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   19. jun 2009 michael, jamen det bliver bare super dyrt i sten, er der ikke andre muligheder, de kan jo ikke ses alligevel. fliseklæb, lyder som go ide

  • michael s
    michael s Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Svar: 5
    #3   19. jun 2009 så byg det i noget af det lærketræ jeg har til salg:-) det har jeg en kammi der lige har gjort

  • Jane B
    Jane B Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   20. jun 2009 hehe, godt forsøgt smiley jeg kunne sikkert godt bruge lærketræ til noget andet, men lige i det her tilfælde vil jeg nu gerne ha en sten kant smiley

  • #5   21. jun 2009 du kan få sådan noget hårdt plast i ruller dette kan nok sættes op mod hækken.

Kommentér på:
højbede hvordan?

Annonce