{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.539 visninger | Oprettet:

Nogen der ved hvordan ? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal snakke med dem her i boligerne for at finde ud af hva de synes, fordi vi må bare have et husdyr men hvis ingen havde noget imod det ville vi gerne få en hund mere.

Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal snakke med dem her ude fordi der er alle slags mennesker ? Nogen der kan give mig nogle råd hvordan jeg snakker med dem ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der ved hvordan ?
  • #1   18. feb 2009 Jeg ville først og fremmest kontakte bestyrelsen, men alternativt, stem dørklokker (altså ring på hver enkelt dør) og spørg dem om de er for eller imod, skriv ned på en liste (lav, f.eks. en lang Check List hvor I krydser af hvor I har været og hvad de sagde.

    Jeg sidder selv i bestyrelsen i min forening, her må vi også kun have et husdyr, men jeg søgte om tilladelse hos resten af bestyrelsen og har lige for tiden 3 løbende rundt (den ene er dog en tilløber og ikke "planlagt")


  • #2   18. feb 2009 Jamen hvordan kontakter jeg så bestyrelsen ?

  • #3   19. feb 2009 Hvis det er en stor forening har bestyrelsen et kontor og en kontortid (somregel kort; en enkelt dag om ugen et par timer).

    I min forening er der kun 20 andele, og jeg har lavet en e-postkasse til bestyrelsen så det er ikke svært at finde dem på gaden og ellers kan man sende en mail.

    Hvis foreningen har en hjemmeside kan du sikkert finde svar dér på hvornår de har åbent, ellers kan det være det står på opslagstavler, eller nogen andre ved det.


Kommentér på:
Nogen der ved hvordan ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce