{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.421 visninger | Oprettet:

martin j
martin j
Tilmeldt:
7. mar 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6

bolig lån {{forumTopicSubject}}

hej søger lidt hjælp er blevet stort set godkendt af banken til og låne til en lejlighed jeg vil have men da planen er med lejligheden og leje den ud i 5 værelser vil kredit foreningen ik godkende lånet da de ik vil have noget med udlejning at gøre men det er jo i princippet bare en stor alm lejlighed hvad skal jeg gøre for og få det igennem prøver pt og få lånet hjem hvor jeg siger jeg selv vil bo der men når lånet så er hjemme og jeg så har købt så er det vil op til mig hvad jeg vil gøre med min ejendom ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bolig lån
  • #1   27. mar 2012 Lytter lige med her ???

  • jack L
    jack L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Svar: 2
    #2   27. mar 2012 du skal bare ikke ha sagt noget. jo mindre de ved jo bedre. ikke altid de kan se logi i det vi se. bare se resten af familie skal bo samme med dig og håbe på de køber den smiley

  • Mægleren !
    Mægleren ! Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Svar: 90
    #4   28. mar 2012 Der er nogle kreditforeninger, som ikke låner ud til erhverv. Mit gæt er at du har haft fat i Totalkredit. Spørg en anden kreditforening. Så kan det være at du kan få lov der...

  • #5   30. mar 2012 Der er forskel på køb til privat brug eller erhverslån, de kan udne varsel opsige lån optaget på forkert grundlag, de står med største andel i boligen, udlejnigsejendomme koster mindre = større værditab, udregnes på andre ting og flere udgifter og økonomisk sikkerhed osv.

Kommentér på:
bolig lån

Annonce