{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.983 visninger | Oprettet:

Rie Hallgreen J
Rie Hallgreen J
Tilmeldt:
15. okt 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 68

Gulvbelægning - underlag?? {{forumTopicSubject}}

Håndværkerne har lige lagt gulv ude i vores køkken og entre - det samme gulv. Tror det er laminat (sådan noget der "ligner" bøg- lange, tynde plader)

I køkkenet har vi så fået gulvvarme, mens der ikke er det i entreen. De har lagt to forskellige slags underlag under - lagt på betonen. -I køkkenet har de lagt sådan en slags skum, som virker isolerende, og i entreen har de lagt et underlag der minder om en blanding af pap med små træstykker i...

Jeg aner så lidt om tingene, men i min verden virker det underligt, at de smider et isolerende underlag på, hvor der er gulvvarme, og pap på, hvor der ikke er... Kan det være rigtigt??

-ER ved at være så godt og grundigt træt af de håndværkere - og de er utvivlsomt også trætte af os - der har været en masse rod før - men det sidste er, at tømrerne nu har lagt vores stuegulv om 3 gange (var skævt og havde ikke fast i strøerne) - Ham der har været ved at lægge gulv i køkken, har smidt nogle malede gerichter ind på det nylakerede stuegulv efter kun 24 timer, og malingen og lakken er gået i forbindelse, og har nogle lange hvide striber på det nyslebne, lakerede gulv... Vitrineskabene i køkkenet har ikke ordentlig fast i bagbeklædningen, greb er skæve og flere steder er der et uens mellemrum mellem skabe/skuffer..

Vi har brugt masser af tid på at rette op på det bæ murerne har lavet, da de "udbedrede skader" - for øjensynligt var det bare at kaste noget smadder på væggene, og ikke noget med at pudse det op - det gør da ikke noget, at deres reparationer stikker en cm eller 2 ud af væggen...

Smeden har glemt at afslutte en masse vandrør, og han var her den anden dag for at montere vores køkkenarmatur... - Imidlertid har han glemt en pakning... der er hul i røret, så det fosser ud i underskabet, og sidst men ikke mindst har glemt at sætte en duppedit på - så hvis vasken bliver fyldt op med vand, vil overløbet også ryge direkte ned i underskabet... - men han mener han er færdig og har sendt en regning..

Nu ved jeg godt der er mange håndværkere herinde, og håber denondelyneme at der findes mere reelle og dygtige folk i blandt jer, end dem vi har haft!!!


Gulvafslibning af alle slags gulve
Hos Cahba kan du få slibning af ALLE slags gulve. Med en af vores gulvafslibninger bibeholder du det nuværende udtryk træet har » med et nyt, frisk og fornyet look✅

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gulvbelægning - underlag??
  • #1   2. mar 2012 Glemte jo lige at sige, at trods alt findes der også nogle gode - maleren og elektrikeren er fornuftige mennesker, der gør deres arbejde ordentligt første gang....

  • #3   2. mar 2012 MOgens;

    Ok, så det er rigtigt hvad de har gjort?


  • #4   2. mar 2012 -Altså det med gulvene?

    -Og ja, er virkelig født under en uheldig stjerne...


  • #7   2. mar 2012 Handler dette indlæg om gulvunderlag eller generelt bare brok over alle håndværkere i DK?

    Jeg kommer sku lidt i tvivl...

    - Frank


  • #9   3. mar 2012 Frank;
    Frank;

    Det er svært at udtrykke sig på skrift:-) - Det var slet ikke en generel brok over alle håndværkere i DK... - Jeg har bare aldrig haft brug for håndværkere før, og når størstedelen af dem, der er kommet, ikke har lavet deres arbejde ordentligt, bliver jeg ret frustreret! - Jeg skærer på ingen måde alle håndværkere over en kam. - Indenfor alle brancher findes der mennesker, der ikke kan udføre deres arbejde...

    Så det var mere et spørgsmål om gulvunderlag og brok over MINE håndværkere:-)



  • jesper n
    jesper n Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 67
    #10   5. mar 2012 Danske håndværkere er generelt for dårlige,så derfor har jeg selv sat mig ind i tingene og gjort det meste selv.


  • #11   5. mar 2012 Rie, jeg forstår sagtens din irritation, jeg kunne bare ikke lade være med at studse over at din overskrift gik på gulvunderlag. Men i dit indlæg nævner du gulvunderlaget på 2 linjer og de resterende 30 linjer er brok over dine håndværkere ;o) Derfor min lille spydighed omkring hvad indlægget handlede om.

    MVH Frank


  • #12   7. mar 2012 Mht. til underlaget, lyder det i mine ører til, at de har gjort det rigtige. Vi har ingen gulvvarme og havde før skumunderlaget...uha, gulvet var koldt. Da vi skulle lægge nyt gulv sidste efterår, valgte vi netop at bruge de plader du snakker om i stedet, og jeg skal love for vi kan mærke forskel omkring fødderne:-) Pladerne er jo meget tykkere og isolere langt bedre mod kulden nedefra:-)


Kommentér på:
Gulvbelægning - underlag??

Annonce