{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.318 visninger | Oprettet:

lysdæmper til LED spot.. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal til og ha monteret spots i mit køkken. Fandt nogle okay billige spots på lite house.dk og nogle 3x1 watts led pærer hos en privatperson som solgte dem billigt. Hun sagde til mig at de var dæmpbar men at de skulle dæmpes via en led dæmpbar kontakt eller lign... nogen der ved hvad hun mener med det og kan man ikke bruge almindelige dæmpbare kontakter??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lysdæmper til LED spot..
  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 2
    #1   28. aug 2011 går ud fra at det er hel hel spot med led du vil købe som bare skal sættes i hullet, så den skal nok forsynes med 12 v spænding fra en LED Driver med dæmpning indbygget som dæmpes ved hjælp af et fjeder påvirket tryk.

  • #2   28. aug 2011 nej købte en spot uden pære hos lite house og så en pære dertil et andet sted. Det er 230 volt


  • Kenneth L
    Kenneth L Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #3   29. aug 2011 Det lyder som en røver historie.

    Er det 12 V eller 230 V?


    Umiddelbart skal dæmpbare LED lyskilder dæmpes med en almindelig lysdæmper. Men de dæmpbare lyskilder er rimelig pebret i pris.


  • #4   29. aug 2011 Ja det er også min mening om det.. okay hvad er prisen normalt på sådan en djævel?

  • Jonas E
    Jonas E Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #5   24. sep 2013 Hej Claes, ring og snak med Jesper Pedersen fra www.greenline.dk han har styr på alt med LED lys og dæmpning smiley

Kommentér på:
lysdæmper til LED spot..

Annonce