{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.246 visninger | Oprettet:

Nyt tag, pris? {{forumTopicSubject}}

Har lige opdaget at vores tag er meget mør, så det står for en udskiftning.
Huset er fra 1925 og er 85 kvm i plan, og med højrejsning, uden nogle kviste, det er oprindelig født med tegl eller beton tag, men har på et tidspunkt fået lagt eternit tag på.
Vi vil gerne ha beton/tegl tag på huset igen, nogle der ved hvad sådan en omgang ca. ville koste? jeg piller selv det gamle tag af,
Og ja ring til en tagdækker, men han holder sgu weekend smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt tag, pris?
  • #1   24. jun 2011 Hvordan ville du have folk til at svare på dette når vi ikke får flere oplysniger omkring det??
    Smid billeder ind af taget under og uden på og hvad hældningen er eller hvor mange kvm taget er på.
    Så er det mere logisk at svare på.
    Der skal ihvertfald nye lægter, undertag og så skal du fortælle mere præcist hvad du vil have på. Der er stor prisforskel i rigtig tegl og Beton.
    Måske skal udhæng, samt tagrender også skiftet når du nu er igang eller hvis det er i dårlig stand.
    Så jeg vil anbefale du venter til mandag og ringer rundt til forskellige firmaer, så de kan komme ud at kigge på det og give et tilbud.
    De bud herinde fra kan du ikke umiddelbart bruge til noget der fol vil give dig 1000 forskellige priser.


  • mick .
    mick . Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
    #2   24. jun 2011 Det koster 124.378 kroner og 50 øre.

  • #3   25. jun 2011 Hvor i landet er det?

  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 3 Følgere: 4 Svar: 73
    #5   26. jun 2011 Hvis du lige tager nogle billeder af taget, grunden samt et par mål skal jeg give dig et overslag over prisen du kan gå ud fra.



Kommentér på:
Nyt tag, pris?

Annonce